اولین آیفون تاشوی دنیا ساخته شد ، عکس

به گزارش بالیو، دجیاتو نوشت: در این آیفون تاشو که به وسیله یک یوتیوبر چینی ساخته شده، از بعضی قطعات سفارشی و بعلاوه لولا گوشی تاشو موتورولا ریزر استفاده شده است.

اولین آیفون تاشوی دنیا ساخته شد ، عکس

در چند وقت گذشته که بازار گوشی های تاشو رونق زیادی پیدا نموده و تولیدکنندگان زیادی دستگاه های تاشو خود را معرفی نموده اند، شایعات زیادی درباره آیفون تاشو شنیده می گردد. حالا یک مهندس پس از انجام بیش از 200 روز آزمون و خطا، پیروز شده تا با استفاده از قطعات سفارشی و یک لولا از موتورولا ریزر، یک آیفون تاشو بسازد و آن را به نمایش بگذارد.

مهندسان خلاق معمولاً دوست دارند تا دستگاه های اپل را به شیوه های متفاوتی مانند آیفون هایی با پورت USB-C تغییر دهند. جدیدترین مورد به وسیله یک یوتیوبر چینی به نام Scientific and technological aesthetics ساخته شده که کوشش نموده است اولین آیفون تاشو را به نمایش بگذارد.

هدف این یوتیوبر، ساخت یک آیفون تاشو و درعین حال، حفظ هرچه بیشتر قطعات دستگاه اصلی بوده است. او چندین نوع لولا از گوشی هایی مانند گلکسی زد فلیپ را برای این طراحی آزمایش نموده، اما در نهایت لولای Motorola Razr برای نمایشگر دستگاه انتخاب شده است.

آیفون تاشو به وسیله ترکیبی از نبوغ مهندسی، آزمون و خطا در لایه برداری صفحه آیفون اپل و بعضی قطعات پرینت سه بعدی شده، ساخته شده است. بعلاوه تصمیمات زیادی برای صرفه جویی در فضای دستگاه گرفته شده تا از عملکرد آن اطمینان حاصل گردد.

به عنوان مثال، در این دستگاه از یک باتری کوچک سفارشی با ظرفیت 1000 میلی آمپر ساعت استفاده شده که یک چهارم بیشتر آیفون ها است. یکی از اسپیکرهای دستگاه حذف شده و فناوری شارژ بی سیم و تمام اجزای MagSafe آن نیز کنار گذاشته شده اند.

با این حال، عملکرد لمسی دستگاه همچنان به خوبی کار می نماید و سیستم عامل iOS را به راحتی اجرا می نماید. البته مهندسان نوعی سیستم عامل سفارشی با رابط کاربری مخصوص دستگاه های تاشو را به وسیله جیلبریک روی آن نصب نموده اند.

در حال حاضر این مدل به عنوان یک نمونه اولیه به وسیله طراح آن در نظر گرفته شده است. این مهندس چینی میخواهد تا در آینده طراحی دستگاه را کامل کند و این نسخه را 0.1 نامیده است.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2289

به "اولین آیفون تاشوی دنیا ساخته شد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین آیفون تاشوی دنیا ساخته شد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید