اولین همایش ملی فناوری های نوین در حوزه مهندسی شیمی و علوم زیستی 30مهر برگزار می گردد

به گزارش بالیو، اولین همایش ملی فناوری های نوین در حوزه مهندسی شیمی و علوم زیستی با هدف استفاده از ظرفیت های علمی کشور 30 مهر 1398 برگزار می گردد.

اولین همایش ملی فناوری های نوین در حوزه مهندسی شیمی و علوم زیستی 30مهر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، دنیای امروزی، دنیای تبادل اندیشه ها و خلق ایده های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه های مختلف علم و فناوری می باشد. در این راستا آنچه مهم به نظر می رسد، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت های موجود و تشکیل ظرفیت های جدید است. از این روی کنفرانس های تخصصی علوم گوناگون، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل، می توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم فکری و تبادل دیدگاه ها محسوب می گردد.

با همین رویکرد اولین همایش ملی فناوری های نوین در حوزه مهندسی شیمی و علوم زیستی 30 مهر 1398 توسط انجمن توسعه علوم و فناوری های نوین ایران برگزار می گردد.

این همایش در 3 محورمهندسی شیمی، علوم شیمی و علوم زیستی ارائه خواهد شد و مهمترین محور های آن شامل: طراحی فرآیندها، مهندسی نانو، نانوشیمی، بیوتکنولوژی، بیوشیمی، انرژی و محیط زیست، صنایع شیمیایی معدنی، شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی پلیمر، نانو شیمی، شیمی دارویی، شیمی هسته ای، علوم تغذیه، ژنتیک، ژنومیکس، داروشناسی، فیزیولوژی و جانور شناسی است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0217703364 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 535

به "اولین همایش ملی فناوری های نوین در حوزه مهندسی شیمی و علوم زیستی 30مهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین همایش ملی فناوری های نوین در حوزه مهندسی شیمی و علوم زیستی 30مهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید