نباید از تایلند برای خود یک غول بسازیم، یک سروگردن از این تیم بالاتر هستیم

به گزارش بالیو، خبرنگاران: مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید نمود، ملی پوشان فوتبال ایران نباید از تایلند برای خود یک غول بسازند.

نباید از تایلند برای خود یک غول بسازیم، یک سروگردن از این تیم بالاتر هستیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

افشین پیروانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد دیدار تایلند - ایران در مرحله انتخابی مسابقات فوتبال جام ملت های 2015 آسیا گفت: فوتبال ایران قوی تر و غنی تر از فوتبال تایلند است و وقتی ما به جام جهانی صعود نموده ایم نباید به این بازی های کوچک بپردازیم.

وی ادامه داد: تیم ملی ما باید خود را آماده حضور پرقدرت در جام جهانی نموده و بهتر است به بازی های بزرگ تر از این فکر کند. نباید فکر خود را مشغول بازی با تایلند کنیم و از این حریف برای خود یک غول بسازیم. این درست است که در فوتبال هر اتفاقی امکان دارد رخ دهد و براساس منطق اصولی و علمی فوتبال باید از تایلند بترسیم اما آنها حریف کوچکی هستند و ما باید به حریفان بزرگ فکر کنیم. ما یک سر و گردن از تایلند بالاتر هستیم و خیلی راحت هم مقابل این تیم نتیجه خواهیم گرفت.

این کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه باید از حالا به فکر بازی های تدارکاتی بزرگ باشیم، اعلام نمود: تیم ملی بدون شک تایلند را شکست داده و خیلی راحت به جام ملت های 2015 آسیا صعود خواهد نمود. دغدغه ما باید حضوری پرقدرت در جام جهانی باشد نه چگونگی حضور در جام ملت های آسیا. به عقیده من به جای فکر کردن به این بازی ها بهتر است زیربنای فوتبال خود را بسازیم و مسائل زیربنایی را از بین ببریم.

پیروانی با انتقاد از بعضی صحبت ها اضافه نمود: متاسفانه اکنون فکر خود را مشغول بازی با تایلند نموده و در کارها هم فقط شعار می دهیم. بلاتر به ایران آمد و فقط شعار دادیم اما یک کار اصولی انجام نداده و نمی دهیم. آمدن بلاتر اتفاق خوبی بود اما به شرطی که از این حضور استفاده کنیم و یک کار اصولی در فوتبال انجام دهیم.

وی در خاتمه توضیح داد: بلاتر به ایران آمد اما حالا که او رفته می خواهیم چه کار کنیم؟ باید تیم های مان را بسازیم و به جای مشغول کردن فکر خود به بازی با تایلند به فکر برگزاری بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی باشیم، چون این تیم می خواهد به جام جهانی برود.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 424

به "نباید از تایلند برای خود یک غول بسازیم، یک سروگردن از این تیم بالاتر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید از تایلند برای خود یک غول بسازیم، یک سروگردن از این تیم بالاتر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید