اپل حتی بعد از انتشار iOS 15 به روزرسانی iOS 14 را ادامه خواهد داد

به گزارش بالیو، شب گذشته اپل با برگزاری کنفرانس WWDC 2021 به صورت آنلاین از نسخه نو سیستم عامل های به کار رفته در محصولات مختلف این شرکت مانند iOS 15 رونمایی کرد. در خبر منتشر شده درباره رونمایی از iOS 15 دیدیم که اپل در این نسخه از سیستم عامل iOS، این امکان را به کاربران می دهد تا آیفون خود را به iOS 15 به روزرسانی نمایند یا که از iOS 14 استفاده نمایند و به روزرسانی های ضروری نسخه قدیمی سیستم عامل iOS را هم دریافت نمایند.

اپل حتی بعد از انتشار iOS 15 به روزرسانی iOS 14 را ادامه خواهد داد

در واقع اپل درباره این ویژگی می گوید:

اپل درباره این موضوع گفته هایش را دوباره تکرار می نماید و می گوید که تازهترین نسخه از سیستم عامل iOS دارای کامل ترین به روزرسانی های مربوط به ویژگی های امنیتی است؛ در حالی که نسخه پیشین این سیستم عامل هنوز هم ویژگی های مهم امنیتی را دریافت و به روزرسانی می گردد.

نگاهی به سیاست اپل در گذشته نشان می دهد که پیش تر این شرکت در زمان منتشر شدن یک به روزرسانی اصلی برای سیستم عامل iOS بسیار سخت گیرانه عمل می کرد و حتی به کاربران این اجازه را هم نمی داد که بعد از به روز کردن آیفون خود، دوباره بتوانند که نسخه های قدیمی تر را بر روی گوشی خود نصب نمایند.

انجام این کار باعث می شد که آیفون کاربران همواره در نسخه تازه منتشر شده برای سیستم عامل iOS باقی بمانند و نتوان بر روی این دستگاه ها نسخه های قدیمی تر از سیستم عامل iOS را نصب کرد.

بدون شک رخ دادن این اتفاق و تغییر کردن سیاست اپل در به روزرسانی به کاربران این اجازه را می دهد که اگر از دستگاه های محدود شده یا از دستگاه هایی استفاده می نمایند که از طریق سازمان هایی مانند شرکت ها و مدارس کنترل می شوند، فرصت بیشتری را برای نصب به روزرسانی های تازه داشته باشند.

اپل بعد از رونمایی از iOS 15 اولین نسخه بتا از این سیستم عامل را برای توسعه دهندگان منتشر کرد تا این افراد بتوانند این نسخه را بر روی گوشی خود نصب نمایند و به آنالیز آن بپردازند. انتظار می رود که اپل اولین نسخه از بتای عمومی این سیستم عامل را در ماه جولای (تیر) منتشر کند. در نهایت شاهد عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل برای کاربران در اوایل پاییز خواهیم بود.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1860

به "اپل حتی بعد از انتشار iOS 15 به روزرسانی iOS 14 را ادامه خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل حتی بعد از انتشار iOS 15 به روزرسانی iOS 14 را ادامه خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید