با اقتدار قهرمان سوپر لیگ کاراته شدیم، برای هدفمان برنامه داشتیم

به گزارش بالیو، مهدی سلطانی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: شرایط پاندمی کرونا باعث شد برگزاری لیگ طولانی شود. در حالی که می توانستیم شاهد برگزاری دو دوره از مسابقات باشیم. با این وجود شاهد یک دوره مسابقه مجذوب کننده، دیدنی و البته سطح بالا بودیم که جوانان با آتیه به خوبی از فرصت مبارزه روی تاتامی سوپر لیگ بهره بردند و توانایی خود را به نمایش گذاشتند.

با اقتدار قهرمان سوپر لیگ کاراته شدیم، برای هدفمان برنامه داشتیم

وی افزود: دانشگاه آزاد که پیش از این شش دوره عنوان قهرمانی لیگ را یدک می کشید، برای کسب قهرمانی هفتم برنامه داشت که خدا را شکر به هدف خود رسیدیم. البته در این بین جوانانی که برای مبارزه مقابل ملی پوشان مطرح کشور انگیزه های فراوانی داشتند و همین موضوع جذابیت مسابقات را دو چندان بالا برد و چالش هایی را در بین راه برای ما ایجاد کرد.

سرگروه سابق تیم ملی کاراته به شکست پورشیب هم اشاره کرد و گفت: مبارزه پورشیب با ابراهیم حسن بیگی از بهترین مسابقات مرحله نهایی بود که دست کم گرفتن حریف و اشتباهات داوری که چند امتیاز او را ندادند باعث باخت پورشیب شد. البته که حسن بیگی هم از کاراته کاهای خوب و با هوشی است که از این موقعیت بهترین استفاده را برد.

سلطانی در خصوص دیدار نهایی گفت: پاس یکی از تیم های خوب و منسجم این دوره از رقابتها بود که با بهره مندی از کادر فنی عالی عملکرد عالی داشت و به همین دلیل به آنها تبریک می گویم. فارغ از نتایج کاتا ما قصد داشتیم در کومیته، مبارزات متفاوتی را به نمایش بگذاریم. با تجربه ای سال ها حضور در لیگ و شناخت از کاراته کاهای رقیب، با آنالیز دقیقی وارد مسابقه پایانی شدیم که خدا را شکر نفراتی هم که در ارنج قرار قرار گرفتند، نمایش کم اشتباهی داشتند و با اقتدار پیروز شده و روی سکوی قهرمانی ایستادیم.

مربی دانشگاه آزاد در پایان گفت: 10 سال کاراته کای این تیم بودم و دو سال هم است که مربی هستم. شش بار به عنوان کاراته کا و یک بار هم به عنوان مربی با این تیم قهرمان شدم. رکورددار مبارزه و پیروزی در لیگ هستم با این تجربه از مسئولان سازمان لیگ می خواهم برای جذب حامی مالی تلاش کنند. این می تواند به رونق لیگ و صد البته پیشرفت کاراته کشور کمک کند. سال هایی که سپاهان، نفت، مقاومت در لیگ حضور داشتند، ثمره اش را کاراته ایران با کسب عناوین متعدد جهانی و آسیایی دید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2124

به "با اقتدار قهرمان سوپر لیگ کاراته شدیم، برای هدفمان برنامه داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با اقتدار قهرمان سوپر لیگ کاراته شدیم، برای هدفمان برنامه داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید