برخورد ارشادی با افرادی که ماسک ندارند ، جلوی ورود افراد بدون ماسک به اتوبوس و مترو گرفته می گردد

به گزارش بالیو، استاندار تهران ضمن درخواست از شهروندان برای اجرایی شدن مصوبه الزام استفاده از ماسک در مجامع عمومی از فردا 15 تیر ماه گفت: کسانی که از این کار ممانعت نمایند، ابتدا با آنها برخوردهای ارشادی می گردد و هدایت می شوند. در مرحله دوم از ورود آنها به دستگاه های اداری و حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی جلوگیری خواهد شد.

برخورد ارشادی با افرادی که ماسک ندارند ، جلوی ورود افراد بدون ماسک به اتوبوس و مترو گرفته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به افزایش میزان مبتلایان در استان تهران گفت: هفته گذشته میزان مراجعان، بستری شدگان و بیماران بخش ویژه در استان تهران افزایش یافت و متاسفانه عدم رعایت فاصله گذاری در استان تشدید شده است.

وی در خصوص علت کاهش فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: دستگاه های متولی امر، اتحادیه ها و بعضی از صنوف که قرار بود برای بازگشایی همکاری داشته باشند، در عمل همکاری موثری را شاهد نبودیم و به همین دلیل میزان فاصله گذاری اجتماعی در کلانشهر تهران با افت شدیدی همراه شد که نتیجه آن گسترش انتقال شیوع بیماری کرونا بود.

  • آمار جدید کرونا در ایران ؛ 148 فوتی در 24 ساعت گذشته | 9 استان در شرایط هشدار؛ 9 استان قرمز شدند

استاندار تهران تاکید نمود: پیشنهاد معین ستاد کرونا استان این است که کسانی که در محیط های جمعی و بیرون از منزل هستند، حتماً با توجه به الزام استفاده از ماسک از 15 تیرماه به اجرایی شدن این مصوبه یاری نمایند و کسانی که از این کار ممانعت نمایند ابتدا با برخوردهای ارشادی و هدایت و در مرحله دوم از ورود آنها به دستگاه های اداری و حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی جلوگیری می گردد.

محسنی بندپی اعلام کرد: از همه شهروندان و متولیان درخواست می گردد در اجرایی کردن این دستورالعمل همکاری لازم را داشته باشند تا جلوی انتقال چرخه ویروس کرونا گرفته گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1229

به "برخورد ارشادی با افرادی که ماسک ندارند ، جلوی ورود افراد بدون ماسک به اتوبوس و مترو گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد ارشادی با افرادی که ماسک ندارند ، جلوی ورود افراد بدون ماسک به اتوبوس و مترو گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید