علیرضا بیگی: هر یک از مردم در قبال سلامتی سایر شهروندان مسئولیت دارند

به گزارش بالیو، یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: هر یک از ما وظیفه داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای حفظ سلامت خود و سایر اعضای جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم.

علیرضا بیگی: هر یک از مردم در قبال سلامتی سایر شهروندان مسئولیت دارند

احمد علیرضا بیگی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره مسئولیت هر یک از شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا بیان نمود: هر یک از شهروندان مسئولیت دارند پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و به فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشند. دولت نیز وظیفه دارد تا بستر مناسب برای ایفای نقش شهروندان در مقابله با این ویروس را فراهم کرده و شرایط را به گونه ای مدیریت کند که شهروندان احساس مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز در شهری مانند تهران در حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه در مترو و بی آر تی شرایط به گونه ای نیست که مردم بتوانند پروتکل ها را رعایت کنند، یعنی زمانی که مردم باید به محل کار خود مراجعه کنند ازدحام در وسائل حمل و نقل عمومی بسیار بالا است.

کننده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی شرح داد: هر یک از شهروندان نیز باید خود را متعهد به رعایت پروتکل ها دانسته و به دستورالعمل های معین شده از سوی ستاد ملی کرونا توجه داشته باشند. هر یک از شهروندان ابتدا در برابر حفظ سلامتی خود مسئول هستند و سپس در قبال جامعه مسئولیت دارند.

علیرضا بیگی در خاتمه با تاکید بر اینکه هر یک از ما باید خود را نسبت به دیگر اعضای جامعه متعهد بدانیم، گفت: مردم باید از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کرده و در زمان لزوم و با رعایت پروتکل ها در جامعه رفت و آمد داشته باشند. دولت و ارگان های خدمات رسان نیز باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا احساس مسئولیت پذیری شهروندان بالاتر رفته و بتوانند پروتکل ها را اجرایی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1345

به "علیرضا بیگی: هر یک از مردم در قبال سلامتی سایر شهروندان مسئولیت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیگی: هر یک از مردم در قبال سلامتی سایر شهروندان مسئولیت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید