بردی که از نان شب هم واجب تر است

به گزارش بالیو، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر با سپاهان ملاقات می نماید.

بردی که از نان شب هم واجب تر است

تیم نفت پس از پشت سر گذاشتن ملاقاتهای سخت مقابل پرسپولیس، گل گهر و استقلال و حتی پیکان، در یک ملاقات سخت دیگر دیگر به مصاف سپاهان پرمهره و متمول می رود. تیمی که هفته گذشته یک شکست سخت را مقابل گل گهر متحمل شد و در بازی امروز برابر نفت در پی جبران امتیازات از دست رفته است.

به گزارش خبرنگاران، نفت آبادان که تا این جای لیگ تنها به یک برد آن هم در هفته چهارم دست پیدا نموده است و اکنون در رده سیزدهم جدول واقع شده است برای سر و سامان دادن به شرایط خود در جدول، به برد بازی با سپاهان احتیاج مبرم دارد و به نوعی محکوم به برد است. البته باتوجه به نتایج نفت تا این جای لیگ و شکست سنگین سپاهان در هفته گذشته، برد این ملاقات برای هر دو تیم اهمیت بسیاری دارد و همین موضوع می تواند باعث ارائه یک بازی هجومی و زیبا از سوی دو تیم گردد. بازی که دو تیم به راحتی تسلیم شدنی نیستند و تقابل شان می تواند همراه با خلق صحنه های دیدنی باشد.

نفت که سال جاری نیز همانند فصل های اخیر با مسائل اقتصادی فراوان دست و پنجه نرم می نماید، اگر در این بازی با برد زمین را ترک کند، می تواند به دومین سه امتیاز خود در لیگ بیست و یکم و نهمین امتیاز تا این جای لیگ دست پیدا کند و در صورت لغزش تراکتور یک رده صعود نیز در جدول داشته باشد. این برد برای نفتی که در چهار هفته اخیر تنها به سه امتیاز رسیده، از نان شب هم واجب تر است.

نفت از ساعت 16 امروز پنجشنبه در استادیوم نقش دنیا اصفهان با سپاهان ملاقات می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2072

به "بردی که از نان شب هم واجب تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بردی که از نان شب هم واجب تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید