کامیابی نیا: از وعده ها دلخوریم؛ بگویند اصلا سه ماه پول نیست ، مشکل لباس و زمین داریم

به گزارش بالیو، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مسائل اقتصادی بازیکنان را اذیت می نماید و از آن بدتر وعده ای است که به آن عمل نمی گردد.

کامیابی نیا: از وعده ها دلخوریم؛ بگویند اصلا سه ماه پول نیست ، مشکل لباس و زمین داریم

کمال کامیابی نیا در گفت و گو با خبرنگاران درباره شرایط پرسپولیس پیش از داربی 91 سخن گفت. او اشاره ای هم به مسائل اقتصادی باشگاه داشت و مطرح نمود که بازیکنان پرسپولیس مسائل زیادی به خاطر دریافت نکردن مطالباتشان دارند.

در ادامه گفت وگوی کمال کامیابی نیا را با خبرنگاران می خوانید:

برابر صنعت نفت آبادان با انجام یک بازی زیبا به پیروزی رسیدید. ابتدا درباره این بازی صحبت کن.

راضییم که تیم خوبی داریم. آقای گل محمدی هم از مربیان با دانش و کاربلد است که در هر باشگاهی کار نموده، توانسته نتایج خوبی کسب کند. من قبلا هم با آقای گل محمدی کار نموده بودم و شناخت خوبی داشتم. خدا را شاکریم که توانستیم با حضور آقای گل محمدی فرایند خوب نیم فصل را ادامه بدهیم. از زمانی هم که مربیان جدید آمدند روی شرایط تاکتیکی و همینطور مسائل روحی کار کردند تا بتوانیم شرایط خوبی که داشتیم را ادامه بدهیم. از این بابت هم راضیم که توانستیم برابر صنعت نفت بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه بگیریم.

بعد از جدایی کالدرون طرفداران پرسپولیس نگران بودند که شرایط فنی تیم دچار مشکل گردد اما به نظر می رسد بازیکن پرسپولیس به پیروزی عادت نموده اند.

بازیکنان ما چند سال است که کنار هم بازی می نمایند و از یکدیگر شناخت دارند. راضییم که طوری نتیجه می گیریم که دل طرفدارانمان شاد می گردد. هدف ما این است که هفته به هفته سه امتیاز بازی ها را بگیریم تا در انتها فصل به هدف اصلی مان برسیم.

با وجود اینکه تیمتان در خطوط مختلف عملکرد خوبی دارد اما در خط حمله مشکل گلزنی وجود دارد. در ملاقات برابر صنعت نفت دیدیم که علیپور چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد. فکر می کنی مشکل کجاست که مهاجم های پرسپولیس در امر گلزنی پیروز عمل نمی نمایند؟

درست است که علیپور در بازی با صنعت نفت موقعیت گلزنی را خراب کرد اما او در بازی برابر تراکتور گل زیبایی به ثمر رساند. همین که علیپور خودش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد خوب است و در بازی برابر صنعت نفت کمی بدشانس بود که نتوانست گلزنی کند. ان شاءالله در بازی های آینده علیپور هم گلزنی می نماید. علیپور بازیکن تاثیرگذاری است و طی چند سال اخیر واقعا به تیم یاری نموده است.

تیم شما شرایط خوبی را در جدول دارد اما به نظر می رسد مسائلی دارید که در آینده شاید روی نتایج تیم تاثیر بگذارد. چند روز قبل بعضی بازیکنان تیمتان پست اینستاگرامی منتشر کردند و نسبت به مسائل اقتصادی انتقاد کردند. اوضاع اقتصادی چطور است؟

طی چند سالی که در پرسپولیس بودم، چنین شرایطی را تجربه ننموده بودم. من بابت قرارداد سال جاری پولی دریافت ننموده ام. چون مبالغی که به حسابم واریز کردند به نوعی طلب سال های قبل من بوده است. اگر بخواهیم با این شرایط کار کنیم، سخت می گردد. بازیکنان با این شرایط کار می نمایند اما واقعا کار سخت است. من از سال های قبل طلبکارم و هر زمانی گفتم پولم را چه زمانی می دهید، گفتند به زودی پرداخت می گردد اما خبری نشد. من نمی دانم اسپانسر یا هیات مدیره باشگاه یا مدیرعامل باید پول تهیه نمایند یا از جای دیگری منابع اقتصادی تامین گردد اما واقعا مسائل زیاد است. ما طی روزهای آینده بازی های سختی در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا داریم.

به غیر از مسائل اقتصادی، مسائل دیگری هم دارید؟

از نظر کیفیت زمین هم مسائل زیادی داریم. زمین استادیوم شهید کاظمی کیفیت مطلوبی ندارد و هر روز مجبوریم ساک به دست به یک زمین دیگر برویم تا تمرین کنیم. این برای تیم پرسپولیس که قهرمان ایران است، خوب نیست. امیدوارم هرچه زودتر یاری نمایند مسائل حل گردد. اگر با همین شرایط پیش برویم، کار خیلی سخت تر می گردد.

بعد از پیروزی برابر تراکتور، محمدحسن انصاری فرد به داخل رختکن آمد و با انتقاد بازیکنان رو به رو شد. در این زمینه یحیی گل محمدی هم گفته است بازیکنان فقط وعده می شنوند.

وقتی به بازیکن می گویند این هفته پول می دهیم و خبری نمی گردد و بعد می گویند هفته بعد پول می دهیم و دوباره خبری نمی گردد، واقعا ناراحت نماینده است و دلخوری پیش می آید. اگر واقعا بیایند بگویند تا سه ماه آینده پولی در کار نیست، بازیکنان هم درک می نمایند و کار خودشان را می نمایند. تا به حال بازیکنان با هر سختی بوده کوشش نموده اند تا طرفداران را راضی نمایند و از این به بعد هم این کار را می نمایند اما شنیدن وعده خوب نیست. بازیکن پرسپولیس چه با پول و چه بدون پول با تمام وجودش بازی می نماید. وقتی می گویند هفته آینده پول می دهیم، بازیکن هم روی این قول حساب می نماید و وقتی پرداخت نمی گردد، برای بازیکنان مشکل ایجاد می گردد.

در این میان عنوان شده بود بازیکنان به خاطر جذب بازیکن خارجی هم ناراحتند و می گویند اگر پولی در باشگاه نیست، چطور بازیکن خارجی جذب می گردد.

البته در حیطه کاری من نیست پاسخ این سوال را بدهم اما وقتی به بازیکن تیم پولی پرداخت نمی گردد، اینگونه سوالات در ذهن ایجاد می گردد. این مسائل باعث دلخوری می گردد. بازیکنان با خود می گویند وقتی پول ما را نمی توانند پرداخت نمایند، چطور بازیکن خارجی جذب می نمایند؟ وقتی پول بازیکنان را به موقع پرداخت نمایند، چنین سوالاتی هم به وجود نمی آید. بازیکن برای تیم زحمت می کشد و با تمام وجود بازی می نماید و توقع دارد مطالبات خود را دریافت کند.

پنجشنبه باید در داربی 91 به میدان بروید و در ادامه در لیگ قهرمانان آسیا، برابر الدوحیل بازی کنید. با این مسائلی که به آن اشاره کردی، به نظر می رسد کار سختی پیش رویتان است.

ما قطعا با تمام وجود برای تیم بازی می کنیم اما این مسائل روی فرایند تیم تاثیر می گذارد. این مسائل تمرکز بازیکن را بر هم می زند. ما باید هر چهار روز یک بار بازی کنیم. قطعا در بازی های پیش رو به عشق طرفداران با تمام وجود بازی می کنیم و نباید فراموش کرد مسائلی که به آن اشاره کردم، به مرور زمان تاثیرگذار خواهد بود. بازیکنان خانواده دارند و خرج زندگی می دهند. شاید بازیکنی چیزی خریده باشد که روی مبلغ قراردادش حساب نموده باشد. وقتی مطالبات پرداخت نگردد واقعا اذیت نماینده است. اگر بخواهیم قهرمان بشویم و نتایج خوبمان ادامه داشته باشد، باید مسائل را حل نمایند تا با یک برنامه ریزی درست، برای قهرمانی کوشش کنیم. قبول دارم فوتبال ایران مسائل اقتصادی زیادی دارد اما واقعا سال جاری ما از نظر اقتصادی تحت فشاریم.

آیا به غیر از مسائل اقتصادی و کیفیت زمین تمرین، مسائل دیگری هم دارید؟

بله، از نظر البسه هم مسائلی داریم چون هر شش هفته یک بار به ما لباس می دهند. لباس ساده ترین ابزار یک تیم فوتبال است. از نظر تمرین هم که هر روز در یک زمین تمرین می کنیم. زمین استادیوم شهید کاظمی اصلا شرایط خوبی ندارد. تیمی که قهرمان ایران است نباید این مسائل را داشته باشد. این مسائل باید از ابتدای فصل حل می شد.

از مسائل اقتصادی تیمتان صحبت می کنی در حالی که تیم رقیب به گفته سرمربی تیمشان 40 درصد دریافتی داشته است.

واقعا نمی دانم اما اگر وزارت ورزش به استقلال یاری نموده تا مطالبات بازیکنان پرداخت گردد، امیدوارم به پرسپولیس هم یاری نمایند. آقای انصاری فرد به ما گفته اند هیچ یاریی از وزارت ورزش دریافت ننموده اند. با پتانسیل هواداری که داریم باید درآمدزایی کنیم . مسائل اقتصادی زیاد است. الان آقای برانکو و بودیمیر شکایت نموده اند و احتمالا به زودی آقای کالدرون هم شکایت می نمایند. شاید ضربه بزرگی در آینده به خاطر این مسائل بخوریم. آقای انصاری فرد کوشش می نمایند اما به تنهایی نمی گردد مسائل را حل کرد.

به عنوان سوال انتهای ، می خواهم درباره داربی پیش رو صحبت کنید.

این بازی برای طرفداران و بازیکنان بسیار مهم است. امیدوارم بازی زیبایی را طرفداران ببینند و بازی بدون درگیری و جنجال باشد، در نهایت هم با کسب سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 853

به "کامیابی نیا: از وعده ها دلخوریم؛ بگویند اصلا سه ماه پول نیست ، مشکل لباس و زمین داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: از وعده ها دلخوریم؛ بگویند اصلا سه ماه پول نیست ، مشکل لباس و زمین داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید