برگزاری دیدارهای خانگی فجر سپاسی خارج از استان فارس

به گزارش بالیو، باشگاه فجر سپاسی شیراز خاطرنشان کرد که دیدارهای خانگی شاگردان اصغر کلانتری به خارج از استان انتقال می یابد.

برگزاری دیدارهای خانگی فجر سپاسی خارج از استان فارس

به گزارش خبرنگاران، باشگاه فجر سپاسی شیراز با صدور یک اطلاعیه گفت که دیدارهای خانگی تیم فوتبال این باشگاه، در استانی جز فارس برگزار می شود.

باشگاه فجر درخصوص علت این اتفاق چنین شرح داده است:

به اطلاع عموم طرفداران فهیم و با اخلاق باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی شیراز می رساند با توجه به اینکه این باشگاه با کوشش و سختی فراوان بعد از گذشت هشت سال توانست با قهرمانی لیگ یک فوتبال کشور مجوز صعود به لیگ برتر را کسب نماید و موجبات خوشحالی مردم این خطه از سرزمین پهناور اسلامی را فراهم سازد، ولیکن علی رغم تأکیدات و نامه های مکرر سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر نقص و نداشتن الزامات دو استادیوم حافظیه و پارس و پیگیری های مداوم این باشگاه از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان درخصوص برطرف نواقص دو استادیوم مذکور، متأسفانه تا به امروز هیچ جواب و اقدام مثبتی صورت نپذیرفته است.

امروز 1400، 7، 8 مجدداً سازمان لیگ، طی نامه ای گفته است در صورت عدم معرفی استادیوم جایگزین، چه در داخل استان و چه در خارج از استان، این مسئله به منزله انصراف از رقابت ها محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1946

به "برگزاری دیدارهای خانگی فجر سپاسی خارج از استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دیدارهای خانگی فجر سپاسی خارج از استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید