برگزاری شصت و ششمین دورهمی محبت آمیز استارت آپ های شتاب دهنده پارک علم و فناوری شریف

به گزارش بالیو، شصت و ششمین دورهمی استارت آپ های شتاب دهنده، سه شنبه 3 اسفندماه با موضوع چالش منابع انسانی در برج فناوری طرشت برگزار گشت. در این نشست محبت آمیز جمعی از استارت آپ های شتاب دهنده شریف و همچنین استارت آپ های ناحیه نوآوری شریف حضور داشتند.

برگزاری شصت و ششمین دورهمی محبت آمیز استارت آپ های شتاب دهنده پارک علم و فناوری شریف

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری شریف، علیرضا جعفر، مدیر برنامه ریزی پارک در ابتدای این مراسم توضیح داد: هدف اصلی از این دورهمی ها هم افزایی و آشنایی بیشتر و برقراری ارتباط متقابل استارت آپ ها با یکدیگر است. رسالت پارک علم و فناوری شریف همچون دیگر پارک های کشور کمک به بازیگرانی است که در جهت کارآفرینی در حرکت هستند. هر شخصی که در جهت استارت آپی قدم بردارد از ایده تا راه اندازی شرکت، به طور حتم مخاطب پارک خواهد بود و پارک نیز با امکانات، منابع و تسهیلاتی که در اختیار دارد جهت را برای مخاطب های خود هموار خواهد کرد.

او همچنین اشاره کرد: یکی از اتفاقات مهمی که پارک به طور جدی دنبال کننده آن است بهانه سازی برای رویدادهای رو در رو است.

مجموعه های مختلف با یکدیگر آشنا می شوند و از ظرفیت های یکدیگر استفاده می کنند. گزارش عملکرد 7 ساله شتاب دهنده نیز نشان دهنده همین امر است که دورهمی ها در عین سادگی تا چه اندازه توانسته اند در رشد استارت آپ ها تاثیرگذار باشند.

به همین علت نیز عرفان رنجبران، بنیان گذار تیم استارت آپی نت بوک که در زمینه بازار خرید و فروش کتاب های دست دوم فعالیت می کند، توضیح داد: گروهی به نام میت آپ تشکیل شده که هدف آن انتقال تجربه و دانش و آشنایی تیم های مختلف با یکدیگر و مشارکت افزون تر در اکوسیستم استارت آپی است. امیدواریم این تیم در آینده نه چندان دور رشد چشمگیری پیدا کند و فعالیت های جذابی به آن اضافه شود. این دورهمی در ادامه جلسه پیشین و در حوزه فرهنگ سازمانی، تیم سازی و چالش های استخدام است.

رنجبران با طرح سوال هایی همچون استارت آپ ها چه زمانی باید کارآموز جذب کنند؟، نحوه آگهی برای جذب نیروی مارکتینگ و آیا تست های شخصیت شناسی در فرآیند استخدام مفید هستند یا خیر؟ حاضران را وارد چالش و بحث و گفت وگو کرد.

این دورهمی با حضور استارت آپ های شتاب دهنده شریف (لمونی، رادیکال مدیکال، زیترون، ققنوس، سرو فناوران امید، رایاکال، فکر های زیبا و پارس تک) و استارت آپ های حاضر در ناحیه نوآوری شریف (از مجموعه های باکس، مرکز نوآوری ایرانسل، مرکز نوآوری همراه اول و…) برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2182

به "برگزاری شصت و ششمین دورهمی محبت آمیز استارت آپ های شتاب دهنده پارک علم و فناوری شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری شصت و ششمین دورهمی محبت آمیز استارت آپ های شتاب دهنده پارک علم و فناوری شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید