بسته الحاقی سایبرپانک 2077 چگونه بازی را به طور کامل تغییر می دهد؟

به گزارش بالیو، بسته الحاقی بازی سایبرپانک 2077 با عنوان فانتوم لیبرتی (Phantom Liberty)، قرار است با یک قسمت داستانی تریلر و جاسوسی با حضور ادریس البا بخش قابل توجهی را به روایت بازی اضافه کند و تریلر تازه این بسته در مراسم 2023 Summer Game Fest، اطلاعات تازهی را در اختیار هواداران قرار داد.

بسته الحاقی سایبرپانک 2077 چگونه بازی را به طور کامل تغییر می دهد؟

این بسته ناحیه نوی از نایت سیتی را به نام Dog Town معرفی می نماید. رویدادهای بسته در طول داستان اصلی بازی اتفاق می افتند و بازیکنان می توانند به وسیله هر یک از فایل های ذخیره موجود خود به آن دسترسی داشته باشند. با این حال با تعداد قابل توجهی از تغییرات اساسی در سیستم های اصلی، بسیاری ممکن است وسوسه شوند که 2077 را از ابتدا تجربه نمایند.

به گفته کارگردان خلاقیت بازی، پاول ساسکو (Pawel Sasko)، عملا هیچ سیستمی از بازی اصلی دست نخورده باقی نمانده است. این طراح بیان نموده که قبل از اینکه برای یک ماجراجویی نو به ایالات متحده قل مکان نموده و تیمی را ایجاد کند که روزی دنباله آن را ایجاد خواهد نمود، مصمم است که بازی اصلی را که در زمان عرضه مورد انتقاد زیادی نهاده شد را به برترین شکل ممکن رها کند.

ساسکو اخیرا در مصاحبه ای در رابطه با تغییرات بازی گفته است:

در کنار مدت زمانی که استودیوی سازنده برای ایجاد این بسته الحاقی برای اثری که تقریبا 3 سال پیش منتشر شده صرف نموده، بهبودهای اضافه شده به وسیله آن به لطف عدم عرضه آن برای نسخه های نسل هشتمی بازی امکان پذیر شده است. Dog Town به عنوان منطقه نو بازی، وسیع و پرجمعیت است و سی دی پراجکت رد ادعا می نماید که هوش مصنوعی دشمنان را بهبود بخشیده، گیم پلی وسایل نقلیه را بازسازی نموده و فعالیت های نوی را برای انجام دادن اضافه نموده است.

از طرفی وعده داستانی نو با تمرکز بر ژانر جاسوسی هیجان انگیز است، به خصوص به این علت که ساسکو اعلام نموده که به مقدار بازی اصلی شاهد جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز خواهیم بود. لازم به ذکر است که سایبرویرها نیز بازسازی شده اند و یک سیستم نو نشان می دهد که بدن شخصیت شما چقدر می تواند آن ها را تحمل کند. همه درخت های مهارت تغییر نموده اند تا به جای تغییرات مبتنی بر ویژگی (Stat) که در بازی اصلی وجود دارد، روی توانایی های واقعی بازیکنان که می توانند در بازی استفاده نمایند، تمرکز داشته باشند. این توانایی های نو را می توان تا حدی تقویت کرد.

علاوه بر این، یک درخت Relic منحصر به فرد نو با ارتقاهایی وجود دارد که پیچ و تاب های بیشتری به سایبرویری که استفاده می کنید، اضافه می نماید که از بین آن ها می توان به اضافه کردن توانایی های نو به تیغه های منتیس اشاره نمود. این مهارت ها به امتیازات Relic منحصربه فرد برای ارتقا احتیاج دارند که با کاوش در Dog Town پیدا می شوند.

در نهایت همانطور که ذکر شد، نبردهای ماشینی به طور کامل بازسازی شده اند. در واقع بازیکنان اکنون گزینه های بیشتری برای مبارزه با دشمنان در حین رانندگی دارند. این تغییرات بعلاوه به نحوه دستیابی بازیکنان به ماشین ها در بازی به وسیله ماموریت های نو نیز توسعه می یابد. ساسکو در این باره می گوید:

شایان ذکر است که خودروها نیز اکنون دارای نقاط ضعفی مانند درگاه های شارژ خود هستند. در این میان به عنوان نمونه ای از فعالیت هایی که در فانتوم لیبرتی قابل انجام است، سرقت وسایل نقلیه در بخش هایی از شهر است. با این حال، چالش های خاصی نظیر سرقت بدون هیچ آسیبی در حین تعقیب وجود دارد که باید آن ها را تکمیل کنید. ساسکو در این مورد اضافه کرد:

استودیوی سازنده اعلام نموده که هنوز در حال بحث در خصوص جزئیات دقیق زمان و نحوه دریافت سیستم های نو به وسیله دارندگان نسخه اصلی است، اما قصدش این است که آن ها را به صورت رایگان فراهم کند. بنابراین، علاوه بر اضافه کردن بخش قابل توجهی از داستان نو به نایت سیتی، به نظر می رسد که فانتوم لیبرتی می تواند در نهایت به بسیاری از وعده هایی که بازی اصلی نتوانست به آن ها عمل کند، جامه عمل بپوشاند. ساسکو در نهایت گفت:

بسته الحاقی سایبرپانک 2077 در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2388

به "بسته الحاقی سایبرپانک 2077 چگونه بازی را به طور کامل تغییر می دهد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "بسته الحاقی سایبرپانک 2077 چگونه بازی را به طور کامل تغییر می دهد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی سایبرپانک 2077 چگونه بازی را به طور کامل تغییر می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید