به فکر ترک فوتبال افتادم، محرومیت حتی روی خوابم تاثیر گذاشت

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از fotbollskanalen سوئد، سامان قدوس گفت: احساس خوبی از حضور در برنتفورد دارم. این باشگاه مرا خیلی یاد تیم اوسترشوندس سوئد می اندازد. برنتفورد شبیه به اوسترشوندس است اما با شرایط بهتر.

به فکر ترک فوتبال افتادم، محرومیت حتی روی خوابم تاثیر گذاشت

وی با اشاره به دوران محرومیت 4 ماهه از سوی فیفا گفت: تعیین است که خیلی سخت بود. یکی از سخت ترین مواردی بود که تجربه کردم. همه چیز منفی بود. فقط فوتبالم تحت تاثیر قرار نگرفت بلکه همه چیز خارج از فوتبال هم تحت تاثیر محرومیت بود. این موضوع روی خواب من تاثیر گذاشت و همواره استرس داشتم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. این دوره ای بود که برای جلوگیری از استرس، حتی به فکر ترک فوتبال افتادم.

بازیکن ایرانی تیم برنتفورد تاکید نمود: با این حال از نظر ذهنی قوی تر شدم. از نظر فوتبالی هم بهتر شدم. برای اینکه بیشتر آسیب نبینم روزی سه بار تمرین می کردم. من در شرایط عالی قرار داشتم زیرا از نظر ذهنی با خودم می گفتم چهار ماه اضافه برای تمرین و بهتر شدن دارم. در این مدت خانواده و دوستانم هم یاری کردند.

قدوس با بیان اینکه باشگاه آمیان فرانسه در دوره محرومیت از او حمایت کرد، گفت: آنها برای من بسیار متاسف بودند. همواره سپاسگزار نحوه برخورد آنها خواهم بود.

وی در پاسخ به این سئوال که چه چیزی از آن دوره یاد گرفته است؟ اظهار کرد: قصد دارم یک کتاب بنویسم. وقتی آن را بخوانید متوجه می شوید (می خندد).

قدوس در سرانجام گفت: این اتفاق نباید هرگز برای یک بازیکن رخ بدهد اما الان نمی خواهم به این موضوع بپردازم. حتی نمی خواهم درباره آن صحبت کنم چون احساسات بدی را بر می انگیزد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1596

به "به فکر ترک فوتبال افتادم، محرومیت حتی روی خوابم تاثیر گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به فکر ترک فوتبال افتادم، محرومیت حتی روی خوابم تاثیر گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید