تخریب 9 منزل مسکونی در اثر بارندگی در خوزستان

به گزارش بالیو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از تخریب 9 منزل مسکونی در باران های شدید ابتدای آذرماه تا به امروز در استان و امدادرسانی به آسیب دیدگان این بارندگی ها اطلاع داد.

تخریب 9 منزل مسکونی در اثر بارندگی در خوزستان

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایران آنلاین، علی خدادادی با اشاره به بارش شدید باران در بعضی مناطق شمالی استان خوزستان از ابتدای آذرماه تا به امروز اظهار کرد: در این بازه زمانی، به 729 آسیب دیده متاثر از بارش های شدید در شهرستان های ایذه، مسجدسلیمان، هفتکل، شوشتر و باغملک، توسط تیم های عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان امدادرسانی شده است.

وی اضافه نمود: در این عملیات، 15 تیم عملیاتی وظیفه امدادرسانی به 182 خانوار متاثر از این بارش ها را بر عهده داشتند.

خدادادی با اشاره به توزیع اقلام مورد احتیاج بین آسیب دیدگان، گفت: 502 تخته پتو، 355 تخته موکت، 663 کیلوگرم نایلون پوششی، 26 دستگاه چادر و اقلام غذایی و بهداشتی بین این افراد توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 9 باب منزل مسکونی روستایی در شهرستان های ایذه و باغملک تخریب شده است، اضافه نمود: در این مدت 133 نفر اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به تداوم بارش ها در استان خوزستان گفت: تیم های عملیاتی در تمام شعب جمعیت هلال احمر در خوزستان در حالت آماده باش هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1475

به "تخریب 9 منزل مسکونی در اثر بارندگی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 9 منزل مسکونی در اثر بارندگی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید