تراس منزل را شیک و مدرن کنید

به گزارش بالیو، تراس و بالکن در بسیاری از خانه های ایرانی، بخشی از خانه است که اگرچه هزینه خرید یا اجاره آن را می پردازیم، اما در عمل از آن استفاده خاصی نمی کنیم.

تراس منزل را شیک و مدرن کنید

دکوراسیون تراس و بالکن معمولا کمتر از سایر بخش های منزل مورد توجه قرار می گیرد. در این مطلب از خبرنگاران به بیان نکات چیدمان و تزیین تراس می پردازیم.

نکات چیدمان و تزیین تراس

برای بهره وری هرچه بیشتر از تراس خود، اولین گام این است که فضای بالقوه موجود را دقیقا تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید برترین و مناسب ترین مبلمان را برای تراس خود بخرید.

از مبلمانی که در فضا صرفه جویی می نمایند، بهره ببرید

برای استفاده مناسب از فضای بالکن نیازی به داشتن یک بالکن بسیار وسیع و بزرگ نیست. می توان از انواع ایده تزیین بالکن برای چیدمان و تزیین تراس کوچک استفاده کرد. تزیین بالکن با چوب یکی از ایده های مجذوب کننده و طبیعی است. مبلمان و میز و جایگاه ها که فضای کمی را اشغال می نمایند، مانند همین نیمکت چوبی مقاوم می توانند گزینه خوبی برای انتخاب باشند.

یک چراغ آویز برجسته و بزرگ از نکات چیدمان و تزیین تراس

ایده تزیین بالکن بعدی به شما توصیه می نماید یک چراغ آویز بزرگ را آویزان کنید. یک چراغ آویز فلزی جسورانه راهی عالی برای جلوه دادن به نمای بیرونی بالکن خواهد بود. اما در نظر داشته باشید که در حال دکور اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود نیستید.

بنابراین برای قرار دادن آن در ساختاری مناسب و سازگار با فضای بالکن، از مواد طبیعی الهام بگیرید. به عنوان مثال از چوب، سنگ و سرامیک و هر چیزی که منشا طبیعی تری داشته باشد بهره ببرید.

چشم ها را به سمت نمای بیرونی راهنمایی کنید

اگر در نمای بیرونی خانه خود یک منظره فوق العاده دارید و اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی شما دقیقا به تراس شما باز می گردد، با یک چیدمان حرفه ای و سازمان یافته مبلمان در بالکن، چشم ها را به منظره بیرونی راهنمایی کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب 5 چیزی که هرگز نباید در خانه خود نگه دارید! سر بزنید.

طراحی یک ناهارخوری در بالکن

اگر از بالکن خود به عنوان یک اتاق ناهارخوری در فضای باز استفاده می کنید، سایه ای در آنجا به وجود آورده و سبک خاصی را اجرا کنید.

با یک سایبان هیجان انگیز با نوارهای زرد و روشن یک لبه شاد را اضافه کنید. می توان رنگ بندی اولیه را با تم رنگ های اصلی انجام داد و با قرار دادن یک ظرف آبی رنگ و گلدان قرمز روی میز، این میز ناهارخوری را برجسته تر و قابل توجه تر نشان داد. با این ایده تزیین بالکن می توان یک مکان فوق العاده برای روزهای گرم تابستانی به وجود آورد.

یک کلکسیون از گل و گیاه را در بالکن جمع آوری کنید

این جا مکانی است که باید اجازه دهید گل و گیاهان شما بدرخشند و تاثیر منحصربه فرد خود در تزیین بالکن کوچک شما را به معرض نمایش بگذارند.

خصوصا اگر فضای کافی برای ایجاد یک روف گاردن ندارید، بالکن شما یک جایگزین عالی برای نمایش کلکسیون گل و گیاه های متنوع و رنگارنگ شما است.

خصوصا برای تزیین تراس کوچک این گل و گیاهان زیبا معجزه می نمایند. این ایده تزیین بالکن را می توان با جزئیات ساده دیگری مانند یک مبل کوچک راحتی و یک میز چوبی قهوه خوری کاربردی تر هم کرد.

لامپ های رشته ای زیبا از نکات چیدمان و تزیین تراس

برای ایجاد یک حس فوق العاده در بالکن خود، زمانی که خورشید در حال غروب کردن است، یک لامپ رشته ای زیبا را دور تا دور نرده های بالکن نصب کنید.

البته سایر جزئیات ضروری را هم نباید فراموش کنید؛ یک رانر، چند بالشتک راحت و یک گل کوچک یا یک میز قهوه کوچک برای قرار دادن نوشیدنی روی آن.

این مجموعه به ظاهر ساده پر از حس و حال خوب است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ورودی خانه خود را لوکس و مجذوب کننده کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2252

به "تراس منزل را شیک و مدرن کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تراس منزل را شیک و مدرن کنید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراس منزل را شیک و مدرن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید