تغییر زمان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد یا دریافت میزبانی از ایران؟، مشهد میزبانی جام جهانی را از دست داد

به گزارش بالیو، درحالیکه پیش از این قرار بود جام جهانی کشتی آزاد روزهای 26 و 27 اسفند در مشهد برگزار گردد، برگزاری این رقابت ها در این تاریخ و در این شهر منتفی شده است.

تغییر زمان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد یا دریافت میزبانی از ایران؟، مشهد میزبانی جام جهانی را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درحالیکه اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی به همراه هیئت کشتی این استان امیدوار به میزبانی از مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در اسفند ماه امسال در مشهد بودند، این روزها نام روسیه به عنوان میزبان جام جهانی مطرح شده که این موضوع ناراحتی و گلایه مسئولان ورزش استان خراسان رضوی را در پی داشته است.

آنها امیدوار بودند که با توجه به اخبار قبلی و همچنین تایید میزبانی شان از سوی اتحادیه جهانی، روزهای 26 و 27 اسفند ماه برگزار کننده جام جهانی کشتی آزاد باشند اما حالا اتحادیه جهانی از روسیه به عنوان میزبان این رقابت ها نام برده و البته هنوز تاریخ برگزاری این رقابت ها رسما اعلام نشده و برخی مدعی هستند که قرار است مسابقات در ماه های پایانی سال 2019 برگزار گردد.

در این میان مشهدی ها کوتاهی فدراسیون کشتی در پیگیری موضوع را دلیل دریافت این میزبانی می دانند و این در حالی است که قرار است تهران برگزار کننده جام جهانی کشتی فرنگی 2019 باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 129

به "تغییر زمان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد یا دریافت میزبانی از ایران؟، مشهد میزبانی جام جهانی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر زمان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد یا دریافت میزبانی از ایران؟، مشهد میزبانی جام جهانی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید