جاذبه های گردشگری پوکت ، تفریح و گردش در سفر به پوکت

به گزارش بالیو، تب و تاب به تایلند امروزه در میان ایرانیان بسیار بالا گرفته است. تایلند کشور بسیار خوش آب و هوایی است که می تواند مقصد خوبی برای گردشگران باشد اما این که کدام ناحیه از این کشور را برای مسافرت انتخاب نماییم بسیار اهمیت دارد. ما در این مقاله قصد آن را داریم تا شهری از تایلند را به شما معرفی کنیم که اطمینان داریم از مسافرت به این شهر نهایت لذت را خواهید برد. این شهر، شهر ساحلی و زیبای پوکت است. سواحل خلوت و مناظر بکر، پوکت را بدل به مقصدی خاص گردانده است. سواحل کامالا و پاتونگ در این ناحیه به دور از هرگونه شلوغی مناسب یک استراحت درست و حسابی است. جنگل های این نواحی، پوکت را به به یکی از خوش آب و هواترین مناطق تایلند تبدیل نموده است. این مناطق آرام، چه برای افراد پر مشغله برای برطرف خستگی و چه برای افراد بازنشسته برای لذت بردن از این ایام، بهترین گزینه است. ظرفیت های اقامتی و هتل های لوکس در سراسر این ناحیه وجود دارند. در میان جزایری که از آنها نام بردیم جزیره کامالا ویژگی خاص خود را دارد. این جزیره بسیار بکر، خلوت و زیباست و افرادی که سابقا به آن رفته اند علاقه ای به معرفی این جزیره به سایر گردشگران نداشته و همیشه تمایل دارند سکوت و سکون این جزیره در آینده نیز حفظ گردد. در میان سواحل زیبای پوکت، ساحل کامالا می تواند تجربه ای بسیار متفاوت را برای گردشگران خود رقم بزند. در سفر به پوکت می توانید شب های به یاد ماندنی را تجربه کنید، برنامه های متنوع و شاد، رستوران های گوناگون با کیفیت بالا، فروشگاه های محلی با امکان دریافت تخفیف های خوب و ... از جمله ظرفیت های این جزیره زیبا است. پس همراه خبرنگاران باشید برای آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری پوکت.

جاذبه های گردشگری پوکت ، تفریح و گردش در سفر به پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

جاذبه های گردشگری پوکت

آدینه بازار

این بازار مکان مناسبی برای آشنایی با فرهنگ بومی جنوب تایلند است،این نواحی در کنار توسعه در صنایع و مدرن سازی بافت شهری، حالت سنتی خود را نیز حفظ نموده اند و از جاذبه های گردشگری پوکت به حساب می آیند.

موج سواری

سواحل کامالا یکی از نواحی مناسب برای موج سواری و لذت بردن از جاذبه های گردشگری پوکت است. امکانات گسترده ای که برای این ورزش فراهم شده، این تفریح در سطوح مبتدی تا حرفه ای را برای همگان در دسترس قرار داده است.

سالن بولینگ

این سالن بولینگ تنها سالن این ورزش در پوکت است. در شروع این سالن توسط فردی انگلیسی برای افراد حرفه ای راه اندازی شد اما به تدریج افراد مبتدی اهل همین نواحی نیز به این تفریح جذاب علاقه مند شدند. ویژگی های بولینگ باعث شده است تا اغلب افراد در رده های سنی گوناگون توان انجام این ورزش را دارا باشند.

معبد وات وان

این معبد توسط پیروان دین بودا در این ناحیه احداث شده است. معبد وات وان در بخش جنوبی جزیره واقع شده و همچنان بافت سنتی و زیبای خود را حفظ نموده است. این مکان دیدنی در سونامی سال 2004 آسیب دید اما بعد از بازسازی به حالت سابق خود بازگشت. این معبد در میان جنگل احداث شده و نکته جالب توجه آن است که این معبد مرکز بوداییان در یک روستای مسلمان نشین است. این خود نشان از خوی مسالمت جو و نیک مردم این نواحی دارد که در سفر به پوکت به آن آشنا خواهید شد.

رستوران ها

رستوران سیلک

در سفر به پوکت در کناره های آبی کامالا، علاوه بر سایر امکانات،رستوران های خوبی هم وجود دارد. رستوران پنج ستاره سیلک نیز ازاین جمله است. نمای این رستوران بسیار زیبا و دیدنی است. در طراحی این رستوران از مواد طبیعی و مرغوب استفاده شده است که جلوه خاصی از نمای ساحلی پیدا می نماید. غذای تایلندی این رستوران بسیار با کیفیت می باشد و برای برگزاری مناسب های خاص بسیار مناسب است.

رستوران مانو بای

این رستوران در میان گردشگران این ناحیه محبوبیت خاصی دارد. طراحی جذاب این رستوران به دو شکل متفاوت و زیبا انجام پذیرفته است. طبقه نخست سبکی سنتی دارد و طبقه دوم آن به صورت مدرن طراحی شده است. غذاهای تایلندی و فرانسوی منوی این رستوران با کیفیت را تشکیل می دهد. این غذا ها با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی متناسب عرضه می شوند.

رستوران ارکیده سفید

در این رستوران در کنار آموزش های آشپزی به علاقه مندان، غذا های بسیار لذیذی هم سرو می شوند. ظاهر ساده و جذاب با طراحی از چوب و مواد طبیعی، محوطه زیبا که متشکل از درختان اطراف این رستوران است این مکان را برای لذت بردن از غذا در این محیط، مناسب می گرداند.

رستوران محلی خائونا

درج نام به خط تایلندی و تصویر اردک بر سردر این رستوران از ویژگی های این رستوران کوچک اما زیباست. مالک مهمان نواز این رستوران، غذا های متنوع و لذیذی را با گوشت اردک ترتیب می دهد. غذا های تشکیل دهنده منوی این رستوران گوناگون اند و البته این منو تنها گوشت خوک را شامل نمی گردد .

آدرس، تایلند، پوکت، شمال ساحل پاتونگ، ساحل کامالا

اگر قصد سفر به تنهایی و بدون تور مسافرتی را دارید، بعد از رسیدن به تایلند، ابتدا به پوکت رفته و سپس به ساحل کامالا حرکت کنید. گردشگران زیادی این ناحیه را به عنوان مقصد انتخاب نمی نمایند که همین باعث عدم شلوغی این سواحل و جذایت دو چندان آنها می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 420

به "جاذبه های گردشگری پوکت ، تفریح و گردش در سفر به پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری پوکت ، تفریح و گردش در سفر به پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید