جدال پرگل فیورنتینا و جنوا در فلورانس برنده نداشت

به گزارش بالیو، خبرنگاران: بیست ویکمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با تساوی تیم های فیورنتینا و جنوا به سرانجام رسید.

جدال پرگل فیورنتینا و جنوا در فلورانس برنده نداشت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در تنها دیدار باقی مانده از هفته بیست ویکم سری A، شب گذشته (یک شنبه) تیم فوتبال فیورنتینا در خانه خود برابر تیم جنوا به تساوی 3 بر 3 بسنده کرد و فرصت رسیدن به فاصله یک امتیازی ناپولی رده سومی را از دست داد.

در این دیدار آلبرتو جیلاردینو در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را به سود جنوا به ثمر رساند. آلبرتو آکوییلانی در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی کار را برای فیورنتینا به تساوی کشاند اما تنها یک دقیقه بعد لوکا آنتونینی دوباره تیم میهمان را پیش انداخت. آکوییلانی 3 دقیقه مانده به انتها نیمه اول دوباره فلورانسی ها را به بازی برگرداند و بار دیگر در دقیقه 57 گلزنی کرد تا ضمن تکمیل هت تریک خود، برای اولین بار بنفش پوشان پیش بیفتند هرچند سباستین دی مایو در دقیقه 77 دوباره کار را به تساوی کشاند تا امتیازات بازی میان 2 تیم تقسیم گردد.

فیورنتینا با یک امتیاز این بازی 41 امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند. در جدول رده بندی سری A یوونتوس با 56 امتیاز صدرنشین است، رم با 50 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است و ناپولی 44 امتیازی رده سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 389

به "جدال پرگل فیورنتینا و جنوا در فلورانس برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال پرگل فیورنتینا و جنوا در فلورانس برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید