پیروزی رئال و چلسی در شب شکست ایتالیایی ها ، بارسا بدون مسی ستارگان مالزی را شکست داد

به گزارش بالیو، خبرنگاران: بازی های محبت آمیز تیم های باشگاهی فوتبال دنیا، با پیروزی کهکشانی ها و آبی پوشان لندن برابر نمایندگان ایتالیا و برد بارسلونا در شرق آسیا بدون حضور فوق ستاره آرژانتینی اش پیگیری شد.

پیروزی رئال و چلسی در شب شکست ایتالیایی ها ، بارسا بدون مسی ستارگان مالزی را شکست داد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های محبت آمیز باشگاهی شب گذشته و بامداد امروز (یکشنبه) چندین دیدار در نقاط مختلف دنیا برگزار گردید که در آنها قدرت های سرشناس فوتبال اروپا برابر یکدیگر نهاده شدند.

در آمریکا، رئال مادرید برابر اینتر نهاده شد و پیروز شد آبیومشکی پوشان ایتالیایی را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. گل های این بازی را کاکا (11)، کریستیانو رونالدو (38) و ریکی آلوارس، بازیکن اینتر که در دقیقه 68 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد به ثمر رساندند.

ساعاتی پیش از این بازی نیز بارسلونا در شرق آسیا در دیداری که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی خود را در ترکیب نداشت، برابر تیم ستارگان مالزی با نتیجه 3 بر یک به رجحان دست پیدا کرد. سسک فابرگاس (33)، نیمار (43) و جرارد پیکه (75) گل های بارسلونا را به ثمر رساندند و تک گل ستارگان مالزی را نیز امری یحیی در دقیقه 40 زد.

تیم های آرسنال و منچسترسیتی نیز شب گذشته در دیداری محبت آمیز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را توپچی ها لندن با نتیجه 3 بر یک به سود خود به سرانجام رساندند. آلوارو نگردو در دقیقه 80 تک گل سیتی را به ثمر رساند و گل های آرسنال را نیز تئو ولکات (9)، آرون رمزی (59) و اولیویه ژیرو (62) زدند.

بامداد امروز همچنین چلسی در واشنگتن به مصاف رم رفت که این بازی را شاگردان ژوزه مورینیو با نتیجه 2 بر یک بردند. فرانک لمپارد در دقیقه 62 و روملو لوکاکو در دقیقه 89 گل های چلسی را به نام خود ثبت کردند و تک گل رم را نیز اریک لاملا در دقیقه 21 به ثمر رساند.

- نتایج سایر دیدار های مهم محبت آمیز به توضیح زیر است:

ساوتهمپتون 4 - رئال سوسیه داد 3

کریستال پالاس صفر - لاتزیو یک

سلتیک یک - لیورپول صفر

لاس پالماس صفر - اتلتیکو مادرید 2

والنسیا 2 - المپیاکوس یک

منبع: تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 327

به "پیروزی رئال و چلسی در شب شکست ایتالیایی ها ، بارسا بدون مسی ستارگان مالزی را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی رئال و چلسی در شب شکست ایتالیایی ها ، بارسا بدون مسی ستارگان مالزی را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید