حسینی: پرسپولیسی ها شادمان باشند که از دست ما در رفتند

به گزارش بالیو، دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی انجام دادیم و روی یک اتفاق گل خوردیم.

حسینی: پرسپولیسی ها شادمان باشند که از دست ما در رفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدحسین حسینی پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود اما پرسپولیس از دست مان در رفت. اگر توپ های نیمه اول مان گل می شد با اختلاف 2،3 گل برنده می شدیم.

وی درباره اعتراض پرسپولیسی ها گفت: فکر نمی کنم صحنه خاصی بوده باشد، نیمه اول هم داور یک پنالتی را برای ما نگرفت و در نیمه اول دروازه خالی را هم گل نکردیم. آنها باید از این مساوی خشنود باشند.

دروازه بان استقلال درباره این موضوع که پرسپولیسی ها به وقت کشی پایان بازی استقلالی ها معترض بودند، خاطرنشان کرد: آنها هم از اول نیمه دوم تا دقیقه 85 وقت کشی می کردند!

حسینی در خصوص اینکه رکورد شکست ناپذیری استقلال مقابل پرسپولیس هم شکسته نشد، شرح داد: امسال تلاش زیادی کرده ایم و همه ما یک هدف را دنبال می کنیم و امیدوارم به هدف بزرگ مان برسیم.

وی درباره صحبت های مهدی ترابی مبنی بر اینکه استقلالی ها از تساوی خشنود بودند، گفت: آنها دوباره بروند خلاصه بازی را ببینند. ما در نیمه اول دروازه خالی را گل نکردیم، آنها روی اتفاق گل زدند و اگر موقعیت هایمان تبدیل به گل می شد با 2،3 گل برنده بودیم.

دروازه بان استقلال در پاسخ به این سوال که عدالت بین استقلال و پرسپولیس رعایت می شود؟ خاطرنشان کرد: همیشه همه چیز سمت آنها بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2165

به "حسینی: پرسپولیسی ها شادمان باشند که از دست ما در رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: پرسپولیسی ها شادمان باشند که از دست ما در رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید