خالق گیرز آو وار: این سری به یک بازنگری مانند گاد آو وار احتیاج دارد

به گزارش بالیو، یکی از خالقان اصلی گیرز آو وار (Gears of War) به تازگی گفته است که این سری به یک ریبوت یا بازنگری مشابه با سری گاد آو وار احتیاج دارد.

خالق گیرز آو وار: این سری به یک بازنگری مانند گاد آو وار احتیاج دارد

کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) که به نویسندگی کتاب های کمیک روی آورده است، در صحبت با رسانه کمیک بوک، از رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، خواسته تا در صورتی که مایکروسافت به چنین پروژه ای چراغ سبز بدهد، به او جایگاهی برای مشاوره بدهد. بلزینسکی گفت:

لازم به ذکر است که آخرین نسخه اصلی این سری، گیرز 5 (Gears 5) در سال 2019 بود که یک اثر سرگرم کننده و باکیفیت بود. این در حالی است که بازی تاکتیکی و فرعی Gears Tactics یک سال بعد در سال 2020 عرضه شد. با این حال، جدا از به روزرسانی آخرین بازی اصلی برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس/اس، سال هاست که خبری از این مجموعه نداریم جز اینکه به گفته مایکروسافت، سری گیرز آو وار در طول عمر خود به بیش از 50 میلیون کاربر منحصربه فرد دست پیدا نموده است.

در این میان ریبوت گاد آو وار که بلزینسکی به آن اشاره می نماید، مربوط به گاد آو وار 2018 است که به وسیله استودیوی سانتا مونیکا ساخته شده است. این یک بازنگری قابل توجه و بسیار پیروز از سری بازی های اکشن گاد آو وار، با تغییرات بزرگ در گیم پلی، دوربین و فضاسازی بود. این بازی دنباله ای به نام رگناروک در سال 2022 دریافت کرد که به یکی از پرفروش ترین بازی های پلی استیشن در تاریخ تبدیل شد.

در این مصاحبه از بلزینسکی بعلاوه درباره زک اسنایدر که در ماه اوت به ساخت فیلم گاد آو وار ابراز علاقه نموده بود، سوال شد. بلزینسکی، قبل از اینکه مهر تایید خود را به دیو باتیستا برای ایفای نقش شخصیت اصلی این سری یعنی مارکوس فنیکس بدهد، اعلام کرد که وقتی اسنایدر با آی پی های از قبل موجود کار می نماید، کارگردانی فوق العاده ای را ارائه می نماید. او گفت:

فیلم گیرز آو وار از نت فلیکس برای اولین بار در سال 2022 به طور رسمی رونمایی شد. علاوه بر این یک انیمه سریالی بزرگسال بر اساس این بازی نیز ظاهراً در دست ساخت است. آخرین خبری که در خصوص این پروژه شنیده ایم این است که جان اسپایتز که بیشتر برای فیلم های Doctor Strange در سال 2016 و Dune در سال 2021 شناخته می گردد، برای نوشتن فیلمنامه حضور پیدا نموده اما کارگردان آن فعلاً معین نیست. با توجه به اینکه اسنایدر به لطف فیلم Rebel Moon در حال حاضر در زیست بوم نت فلیکس حضور دارد، نمی توانیم حدس بزنیم که آیا او به آن پروژه چشم دوخته است یا خیر. با این حال، Rebel Moon احتمالاً او را برای مدتی مشغول خواهد نمود و میخواهد آن را به یک سری مهم برای نت فلیکس تبدیل کند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 آبان 1402 بروزرسانی: 24 آبان 1402 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2425

به "خالق گیرز آو وار: این سری به یک بازنگری مانند گاد آو وار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق گیرز آو وار: این سری به یک بازنگری مانند گاد آو وار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید