خودرو های کوچک و جمع و جوری که بیشترین امنیت را دارند

به گزارش بالیو، خبرنگاران - ترجمه از محمد کاملان: این روزها شاهد افزایش تقاضا برای خودروهای بزرگ و شاسی بلند هستیم. انصافاً هم باید گفت این خودروها ابهت خاصی در جاده دارند اما راننده های قدیمی و حرفه ای به خوبی می دانند که هیچ چیز جای خودروهای کوچک را نمی گیرد و این خودروها ویژگی های زیادی دارند که خودروهای بزرگ از آن ها بی بهره اند.

خودرو های کوچک و جمع و جوری که بیشترین امنیت را دارند

مانور راحت در میان ترافیک های سنگین، هندلینگ بالا و مصرف کم سوخت را می توان از ویژگی های برتر خودروهای کوچک دانست، با این حساب تنها اشکالی که به خودروهای کوچک می توان وارد کرد آسیب پذیری بیشتر آن ها در تصادف هاست. این واقعیت که علم فیزیک به راحتی آن را اثبات می نماید باعث شده تا مشتری ها نسبت به امنیت خودورهای کوچک بدبین باشند.

در این بین خوشبختانه خودروهای کوچکی وجود دارند که در کنار ابعاد جمع و جور از امنیت بسیار بالایی نیز بهره می گیرند. به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به لیستی از خودروهای کوچک داشته باشیم که بیشترین امنیت را دارند.

هوندا سیویک مدل 2018

این خودرو از اداره ملی ترافیک بزرگراه های آمریکا امتیاز 10 از 10 را برای امنیت کسب نموده است و با یکی از امن ترین خودروهای بازار طرف هستیم که کنترل آن در جاده بسیار راحت است. به لحاظ هندلینگ نیز کمتر خودرویی به پای هوندا سیویک می رسد.

امکانات داخلی این خودرو نیز راحت ترین شرایط را برای راننده و سرنشینان فراهم می نماید. هوندا خودروی سیویک را در مدل های سدان، کوپه و هاچ بک معرفی نموده تا پاسخ جامعی به هواداران این خودرو داده باشد. ویژگی هایی مانند حفظ خودرو در مسیر و قابلیت کنترل انطباقی به همراه ترمز اضطراری را می توان از امکاناتی دانست که راننده به لطف آن ها می تواند سفر بی خطری را در پیش رو بگیرد.

هیوندای آیونیک مدل 2018

هیوندای آیونیک نیز در کنار هوندا سیویک در لیست امن ترین خودروهای کوچک جهان از نگاه اداره ملی ترافیک بزرگراه های آمریکا واقع شده است و امتیاز 10 از 10 را از آن خود نموده است. این خودرو در کنار امنیت بسیار بالا، مصرف کمی دارد و قابلیت های هوشمندی برای پرهیز از تصادف در این خودرو تعبیه شده است .

ترمز اتوماتیک اضطراری، تشخیص هوشمند عابر پیاده و مقاومت بالای بدنه این خودرو باعث شده تا هیوندای آیونیک به خودروی مورد علاقه خانواده هایی تبدیل گردد که اولویت اول آن ها از خرید خودرو، امنیت آن است.

سوبارو دبلیو آر ایکس

سوبارو به خوبی توانسته پیشرانه قدرتمند این خودرو را مهار کند تا سوبارو دبلیو آر ایکس هندلینگ بسیار خوبی در جاده داشته باشد. نیروی این پیشرانه به چهار چرخ خودرو منتقل می گردد و به عنوان یک سدان کامپکت توانسته امتیاز 10 از 10 را به لحاظ امنیت از آن خود کند.

جالب است بدانید سوبارو دبلیو آر ایکس از شش آزمایش برای تصادف این خودرو سربلند بیرون آمده است و سیستم EyeSight که پکیج کاملی از ویژگی های هوشمند برای افزایش امنیت خودرو است را در این محصول شاهد هستیم.

سیستم مسیریاب هوشمند، تشخیص نقاط کور و جلوگیری از تصادفات را می توان از موارد دیگری نام برد که امنیت سوبار و دبلیو آر ایکس را تضمین می نماید.

سوبارو امپرزا مدل 2018

این خودروی سوبارو در کنار زیبایی، حرف های زیادی در قسمت امنیت برای گفتن دارد و نیروی محرکه موتور را به چهار چرخ خودرو انتقال می دهد. سوبارو امپرزا خودروی بسیار جاداری است که این مورد نیز آن را به انتخابی خوب برای خانواده های پرجمعیت تبدیل می نماید.

سوبارو امپرزا امتیاز 10 از 10 را برای امنیت دریافت نموده و در دو مدل هاچ بک و سدان عرضه شده است. ممکن است در سوبارو امپرزا شاهد حضور نوترین فناوری های روز جهان برای جلوگیری از تصادف ها نباشیم اما هندلینگ بالای این خودرو باعث می گردد راننده به راحتی در مقابل تصادف عکس العمل نشان دهد.

کیا سول مدل 2018

این خودرو امتیاز 9.8 از 10 را کسب نموده و در شش تصادف آزمایشی توانسته از پنج تای آن ها سربلند بیرون بیاید. کیا برای خودروی سول مدل 2018 امکانات پیشرفته جلوگیری از تصادف را نیز در نظر گرفته است.

این خودرو به لحاظ قیمت نیز در میان محصولات همرده خود قیمت مناسبی دارد و مدل هاچ بک سول به داشتن صندوق عقبی بزرگ و جادار معروف است. تمامی این موارد دست به دست هم داده تا کیا سول یکی از گزینه های مناسب برای افرادی باشد که در پی خودرویی امن می گردند.

هوندا فیت مدل 2018

اگر ظاهر هوندا فیت چشم شما را گرفته پیشنهاد می کنیم در پی مدل هاچ بک این خودرو باشید چرا که داخل این خودرو فضای بسیار خوب و جاداری را شاهد هستیم و گزینه خوبی برای خانواده های پرجمعیت است.

هوندا فیت امتیاز 9.8 از 10 را به لحاظ امنیت کسب نموده است و خریداران در حین سفارش می توانند قابلیت های پیشرفته جلوگیری از تصادف را به این خودرو اضافه نمایند.

تویوتا یاریس iA مدل 2018

این خودرو دارای امکانات بسیار راحت و شیک در قسمت داخل است و برای خریدارانی که در پی راحتی و امنیت هستند گزینه مناسبی به نظر می رسد. تویوتا یاریس iA مصرف بسیار پایینی در میان محصولات همرده دارد و تمامی مدل های این خودرو به قابلیت هایی نظیر جلوگیری از تصادف در سرعت کم و ترمز اتوماتیک اضطراری مجهز هستند.

مزدا 3 مدل 2018

این خوردوی پرطرفدار در بیشتر لیست هایی که امنیت خودرو را آنالیز می نمایند به چشم می خورد و امتیاز 9.8 از 10 را به لحاظ امنیت از آن خود نموده است. مزدا 3 که هواداران زیادی در ایران دارد از هندلینگ بسیار خوبی بهره می برد و تجهیزات داخل آن بدون شک نظر شما را خواهد گرفت.

مدل 2018 این خودرو به امکانات پیشرفته ای مجهز است که جلوی تصادف خودرو را می گیرد و صندوق عقب کوچک این خودرو را می توان به عنوان تنها نقطه ضعف آن به حساب آورد. خوشبختانه مزدا 3 در مدل هاچ بک نیز عرضه شده است که صندوق عقب جادارتری دارد.

تویوتا پریوس پرایم مدل 2018

مدل های تویوتا پریوس به میزان ای برای مصرف کم سوخت معروف هستند که کمتر به امنیت این خودروها توجه می گردد اما جالب است بدانید تویوتا پریوس پرایم نه تنها خودروی بسیار کم مصرفی است بلکه یکی از امن ترین خودروهای بازار شناخته می گردد و در میان شش تصادف آزمایشی توانسته از پنج تای آن ها سربلند بیرون بیاید.

تویوتا پریوس پرایم امتیاز 9.6 از 10 را به لحاظ امنیت کسب نموده و ظاهر نو و امروزی این خودرو آن را به گزینه ای مناسب برای مشتریان مشکل پسند تبدیل نموده است.

در خاتمه پیشنهاد می کنیم اگر شما هم از هواداران خودروهای کوچک و جمع و جور هستید و به امنیت این خودروها اهمیت زیادی می دهید در قسمت نظرات نام و مشخصات خودروهای مورد نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 16 مهر 1403 بروزرسانی: 16 مهر 1403 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2456

به "خودرو های کوچک و جمع و جوری که بیشترین امنیت را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو های کوچک و جمع و جوری که بیشترین امنیت را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید