تور ایتالیا ارزان: داور جنجال آفرین بازی رُم ، میلان محروم شد

به گزارش بالیو، داور ملاقات پربرخورد روسونری و جالوروسی در هفته یازدهم سری A که تصمیماتش جنجال بزرگی به پا کرد از سوی کمیته داوران فوتبال ایتالیا مجازات شده است.

تور ایتالیا ارزان: داور جنجال آفرین بازی رُم ، میلان محروم شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فابیو مارسکا داور بازی یکشنبه شب تیم های فوتبال رم و میلان در استادیوم المپیکو که با پیروزی 2 بر یک میلانی ها انتها یافت، حداقل برای دو هفته از قضاوت در سری A محروم شده است.

این خبر، ادعای شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا است که نوشته کمیته داوران فوتبال ایتالیا از عملکرد مارسکا در بازی بزرگ هفته یازدهم میان مردان ژوزه مورینیو و شاگردان استفانو پیولی راضی نیست. رسانه های ایتالیایی در دو روز اخیر به شدت عملکرد مارسکا را مورد انتقاد قرار داده اند به خصوص یک پنالتی محرز که به سود جالوروسی اعلام نشد و همین موضوع داور 40 ساله ایتالیایی را به دردسر انداخته است.

علاوه بر صحنه جنجالی پنالتی اعلام نشده به سود رم، مارسکا تصمیمات جنجال آفرین دیگری هم اتخاذ کرد که ژوزه مورینیو را به شدت عصبانی کرد هرچند که او برای جلوگیری از محروم شدنش حاضر نشد به طور جدی از تیم داوری بازی انتقاد کند.

علاوه بر مارسکا، عملکرد یاری داور ویدئویی (VAR) بازی تیم های میلان و رم هم جنجال آفرین بود چرا که داوران VAR در مواقع غیرضروری مداخله می کردند. در این بازی 10 بار کارت زرد و یک بار کارت قرمز از جیب مارسکا خارج شد که برای مجازات تئو هرناندس بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1998

به "تور ایتالیا ارزان: داور جنجال آفرین بازی رُم ، میلان محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: داور جنجال آفرین بازی رُم ، میلان محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید