تور لحظه آخری تایلند: درمان کرونا با روش پزشکان تایلندی!

به گزارش بالیو، پزشکان بیمارستانی در شهر بانکوک تایلند بیماران مبتلا به ویروس تازه کرونا را با ترکیبی از داروهای ضد اچ آی وی و آنفلوآنزا درمان نموده اند.

تور لحظه آخری تایلند: درمان کرونا با روش پزشکان تایلندی!

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، پرشکان بیمارستان راجاویتی در شهر بانکوک تایلند که محل قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونای تازه است، توانستند با یک دوره درمانی 48 ساعته با ترکیبی از داروهای ضد اچ آی وی و آنفلوآنزا علایم بهبودی سریع را در بیماران مبتلا به کرونا مشاهده نمایند.

پس از گذشت 48 ساعت از تجویز 2 داروی تقویت ایمنی ضد اچ آی وی و یک داروی ضد آنفلوآنزا بیماران تا حدود زیادی بهبودی حاصل نموده اند.

پزشکان این بیمارستان از ترکیب 2 داروی ضد اچ آی وی به نام لوپیناویر و ریتوناویر و 1 داروی ضد آنفلوآنزا به نام اوسلتا میویر برای درمان بیماران استفاده نموده اند که نتیجه مثبتی به همراه داشته است.

در میان بیماران این بیمارستان بانکوک، یک پیرزن چینی 70 ساله است که پس از 10 روز از بستری در این بیمارستان به محض دریافت 2 روز از داروهای ترکیبی ضد اچ آی وی و آنفلوآنزا بهبود یافته است.

انجام تست های کرونا ویروس برای این بیماران 2 روز پس از دریافت داروهای ترکیبی نشان داد آنها از شرایط مثبت تست (وجود بیماری) به شرایط منفی(ضعیف شدن ویروس در بدن) رسیده اند.

دکتر کریگانسکا آتیپوروانویچ، یکی از پزشکان بیمارستان راجاویتی بانکوک درباره روش درمان این بیمارستان گفت : این یک روش قطعی برای درمان ویروس نیست اما تا حدود زیادی حال بیماران را بهبود می بخشد.

او گفت: نتایج آزمایش از بیماران 48 ساعت پس از استفاده از این ترکیب دارویی از مثبت به منفی تبدیل شده است.

او گفته است پس از جلسه ارزیابی نتایج این این روش درمانی که فردا با وزارت بهداشت تایلند برگزار می گردد، این ترکیب دارویی برای سایر بیماران قابل استفاده است.

در تایلند 19 مورد از ابتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده است که 8 نفر از این افراد پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند و 11 نفر نیز همچنان تحت درمان هستند.

ویروس کرونای تازه هنوز واکسنی ندارد و محققان در چین و سایر کشورهای دنیا در حال تحقیق برای ساخت واکسن مخصوص برای این این نوع تازه و جهش یافته از ویروس کرونا هستند. بعضی کارشناسان بهداشتی تخمین زده اند که احتمالا تا کمتر از 2 ماه دیگر واکسن این ویروس کشف گردد.

منبع: عصر ایران

منبع: اُکالا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1996

به "تور لحظه آخری تایلند: درمان کرونا با روش پزشکان تایلندی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: درمان کرونا با روش پزشکان تایلندی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید