دست و دلبازی اپل برای نسل بعدی آیفون ، شارژری که 18 برابر سریع تر از همواره شارژ می نماید!

به گزارش بالیو، احتمالات حکایت از آن دارند که ممکن است اپل برای نسل بعدی آیفون از گزینه های جانبی متعددی مثل شارژرUSB-C و کابل شارژ سریع در جعبه آیفون استفاده کند.

دست و دلبازی اپل برای نسل بعدی آیفون ، شارژری که 18 برابر سریع تر از همواره شارژ می نماید!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از دید بسیاری از کاربران آیفون، اطلاعاتی که توسط وبلاگ ژاپنی Mac Otakara، منتشر شده بسیار امیدبخش است.

بخشی از شایعات جدید معتقدند عرضه آیفون ها در طول امسال میلادی تا 3 برابر بیشتر از سال گذشته خواهد بود. افزون بر این ها پیش بینی می گردد که مدل های جدید آیفون، دارای پورت های USB-Cباشند و ممکن است با یک شارژر ویژه همراه باشد که 8 برابر سریعتر از همواره کار می نماید.

به نظر می رسد این موضوع که چرا اپل گوشی های هوشمند جدید را با همان شارژر مکعبی 5W ارائه می دهد مثل یک معما باقی بماند. به خصوص به توجه به این که سالهاست از این نوع باتری استفاده می نماید.

اپل طی سال گذشته اقدام به طراحی مجدد آیپد پرو کرد و تبلت اپل را با USB-C عرضه کرد و با این کار سرعت شارژر 18 وات سریعتر شد. در حال حاضر، اگر موضوع استفاده از شارژر و آداپتورهای جدید حقیقت داشته باشد، می توان امیدوار بود بتوان دیگر محصولات اپل را نیز با همین شارژر، شارژ کرد.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 206

به "دست و دلبازی اپل برای نسل بعدی آیفون ، شارژری که 18 برابر سریع تر از همواره شارژ می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست و دلبازی اپل برای نسل بعدی آیفون ، شارژری که 18 برابر سریع تر از همواره شارژ می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید