دلایل ریجکت شدن ویزای کانادا

به گزارش بالیو، چه چیزی باعث می گردد سفارت یا کنسولگری ویزای شینگن شما را رد کند؟

دلایل ریجکت شدن ویزای کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این سؤالی است که بسیاری از افراد هر زمان که بخواهند برای ویزا اقدام نمایند ، از خود میپرسند واقعیت این است که هر وقت ویزای شینگن یا هر ویزا رد می گردد ، چیزی در خصوص درخواست ویزا وجود ندارد.

  • عدم وجود دلایل کافی برای بازگشت از کشور مورد نظر

یکی از علت های مهم ریجکت شدن ویزای ایرانیان نداشتن دلیل محکم جهت برگشت به کشور خود میباشد و اگر نتوانیم دلیل محکم و ثابتی برای این موضوع بیاوریم ویزای ما رد خواهد شد.

  • داشتن سابقه جنایی یا کیفری

شرایط گذشته و کنونی متقاضی برای افسر کنسولی بسیار اهمیت دارد و شما نباید هیچگونه سابقه جنایی یا کیفری داشته بشید

  • نداشتن سفر قبلی به خارج از ایران و خالی بودن پاسپورت

بعضی متقاضیان با نداشتن سفر قبلی حتی به دبی یا ترکیه کار خود را سخت مینمایند و ممکن است که هنگامی که به سفارت جهت ویزای خود درخواست میدهند به دلیل نداشتن خروج قبلی از کشور ویزایشان ریجکت گردد.

  • داشتن گذرنامه صدمه دیده

بسیاری از افراد متاسفانه از گذرنامه خود به درستی نگهداری نمینمایند و ممکن است بعضی از صفحات گذرنامه آنها مخدوش گردد ، این امر باعث می گردد تا در بعضی موراد ویزا ریجکت گردد.

  • ارائه هرگونه مدارک جعلی

بعضی از افراد ممکن است برای سهولت در فرایند کار خود مدارکی جعلی را به سفارت یا کنسولگری ارائه دهند ، اما باید بگوییم که با این کار می توانند آسیب بزرگی به خود وارد نمایند که ریجکت شدن مطلق ویزا از جمله پیامد های منفی این کار می باشد. پس از ارائه هرگونه مدارک جعلی به سفارت یا کنسولگری پرهیز کنید.

  • اقدام نکردن به موقع جهت ارسال مدارک

یکی از دلایلی که ممکن است اصلا جدی گرفته نگردد اما باعث ریجکت شدن ویزا می گردد ، عدم ارسال به موقع مدارک به سفارت یا کنسولگری است . پس سعی کنید حداکثر 15 روز قبل از تاریخ بلیط، مدارک را برای کنسولگری ارسال کنید تا ماموران سفارت زمان کافی را برای آنالیز مدارک شما داشته باشند.

  • عدم داشتن بیمه معتبر

یکی دیگر از دلایلی که می تواند منجر به ریجکت یا رد شدن ویزای شنگن شما گردد نداشتن بیمه معتبر در مدت زمان اقامت شما در منطقه شنگن است .

منبع: اینترنت
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1388

به "دلایل ریجکت شدن ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل ریجکت شدن ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید