دکوراسیون محیط اداری کوچک با طراحی شیک و کاربردی ، عکس

به گزارش بالیو، امروزه دکوراسیون محیط اداری بسیاری از شرکت ها رو به تکامل و پیشرفت است. در شیوه های نوین، اساس و پایه طراحی مبتنی بر مکان های چند منظوره و دارای پلان باز می باشد. در این مطلب به معرفی محیط اداری شرکتی به نام Hypernuit می پردازیم که در زمینه طراحی گرافیکی سازه ها فعالیت می نماید. مساحت این شرکت فرانسوی فقط برابر با 65 متر مربع است و توسط تیم طراحی h2o architects با هوشمندی و ذکاوت بسیار طراحی و ساخته شده است، طرحی متشکل از بلاک های متحرک با اشکل هندسی ساده که در فضایی بشدت نورانی قرار گرفته اند.

دکوراسیون محیط اداری کوچک با طراحی شیک و کاربردی ، عکس

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این شرکت در طبقه همکف و هم سطح با خیابان قرار گرفته است و از پنل های شیشه ای تمام قد که منظره ای از نمای خیابان ایجاد می نماید بعنوان درب ورود و خروج استفاده می نماید. درون این فضای کوچک 65 متری به سه قسمت تقسیم شده است. قسمت اول محیط کار کارمندان بوده و از پنج عدد میز کار وسیع و مجهز برای کارمندان تشکیل شده است، قسمت دوم اتاق دیدار و جلسه بوده که از طرحی بسیار ساده و معمولی اما کاربردی بهره می برد، این قسمت از یک میز ساده و پنج عدد جایگاه تشکیل شده است. قسمت سوم هم برای سرویس بهداشتی شرکت در نظر گرفته شده است که به صورت مشترک بین تمامی کارمندان مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید در جای جای این اداره از باکس ها و شلف های ذخیره سازی متعدد استفاده شده است. البته این مورد براساس نیازهای کارمندان این اداره و برای ذخیره سازی پرونده های طراحی هر کدام از ارباب رجوع ها مشخص شده و صرفا جنبه دکوراتیو ندارد. اشکال هندسی متعدد و ناهمگون دکوراسیون این اداره باعث شده هر کارمندی فضای مشخص و مشخص خود را داشته باشد. باتوجه به متحرک بودن این بلاک ها هرکارمندی می تواند با بازی و جابجایی با بلاک، فضای خصوصی یا باز و آزاد برای محیط کار خود بوجود بیاورد. رنگ سفید نیز به دکوراسیون داخلی شرکت جان تازه ای بخشیده و به روشن تر شدن فضا بیش از پیش یاری نموده است.

منبع: اتاق
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1358

به "دکوراسیون محیط اداری کوچک با طراحی شیک و کاربردی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون محیط اداری کوچک با طراحی شیک و کاربردی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید