راهنمای المپیک زمستانی و پاراالمپیک 2018

به گزارش بالیو، ایو از زمانی که بچه بودم یک پیرو مشتاق المپیک بوده‌ام ، و در سال‌های اخیر به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌ام که در بازی‌های پارالمپیک سوشی برنده شوم ، المپیک ریو و پارالمپیک ، و مسابقات تست PyeongChang که برای المپیک 2018 برگزار می‌شوند . المپیک 2018 در PyeongChang ، کره‌جنوبی از 9 تا 25 فوریه برگزار خواهد شد و پارالمپیک از هشتم تا 18 مارس برگزار خواهد شد .

راهنمای المپیک زمستانی و پاراالمپیک 2018

و من به شدت توصیه می‌کنم که حداقل یک‌بار در طول زندگی خود به المپیک و / یا پارالمپیک کمک کنید : این فرصتی است برای دیدن برخی از ورزش‌کاران جهان که کارهایی را انجام می‌دهند که شما هرگز نمی‌توانید تصورش را بکنید . اما حتی اگر شما کمی به ورزش علاقه‌مند باشید ، یک تن نمایشگاه‌های فرهنگی ، فعالیت‌های عصرگاهی ، و چیزهای بیشتری نیز همراه با بازی‌ها وجود دارد - به علاوه فرصتی برای ملاقات با دوستان جدید بزرگ از سراسر دنیا و نمونه کمی از فرهنگ‌های مختلف فراتر از کشور میزبان وجود دارد .
او گفت که برنامه‌ریزی برای سفر شما به المپیک درست مانند هر سفر دیگری است : شما می‌خواهید قبل از اینکه دست‌به‌کار شوید تحقیقات زیادی انجام دهید . اگر می‌خواهید بفهمید که کجا باید شروع کنید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم . در اینجا برخی از متداول‌ترین سوالاتی در مورد برنامه‌ریزی سفر به بازی‌ها و پاسخ به سوالات شما آورده شده‌است .
1. در کجا می‌توانم اطلاعاتی در مورد این رویدادها پیدا کنم ؟
وب سایت رسمی بازی‌های المپیک است ؛ برای پارالمپیک ، شما می‌خواهید به این سایت بروید . این صفحات همه نوع اطلاعات مربوط به ورزش و سالن‌ها ، اخبار مربوط به بازی‌ها و تن دیگر را به شما خواهند گفت . یک منبع عمومی عالی هم برای هیجان‌زده شدن در مورد سفر شما و هم تنظیم جزئیات است . Theyve همچنین اطلاعات کلی زیادی در مورد کره دارد ، در صورتی که شما قصد دارید در طول زمان در آنجا سفر دیگری انجام دهید . این یک مغازه برای بازی‌ها است .
برای اطلاعات خاص درباره ورزش‌هایی که می‌خواهید ببینید می‌توانید از طریق صفحات مختلف روی وب سایت رسمی کلیک کنید و یا ( روش ارجح من ) به سوال 5 مراجعه کنید و ببینید چه کسی مجاز به نمایندگی مجاز است ، و مستقیما ً به وب سایت آن‌ها مراجعه کنید تا تقویم‌های شما و هر چیز دیگری که نیاز دارید را ببینید .
2. به چه تعداد از مکان‌های مختلف استفاده خواهد شد ؟
مکان‌های مختلفی وجود خواهند داشت که میزبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک هستند ، چرا که البته چندین رویداد مختلف وجود دارد . و آن‌ها هم در کنار هم نیستند ! دو خوشه اصلی در PyeongChang و Gangneung قرار دارند . خوشه کوه PyeongChang شامل :
استادیوم المپیک ( افتتاحیه و اختتامیه ) ؛
اسکی پرش با اسکی ، اسکی صحرانوردی جهت‌یابی، بیاتلون و sliding ( bobsleigh ، luge و اسکلت ) ؛
دو مرکز اسکی کوهستانی یونگ پیونگ ( اسلالوم بزرگ و اسلالوم بزرگ ) و Jeongseon ( تپه ، سوپر جی و آلپاین هم ترکیب شدند ) ؛
و پارک برفی Bokwang ( snowboard ) ، halfpipe ، اسلالوم و slopestyle ( بعلاوه اسکی آزاد ) .
خوشه ساحلی Gangneung از طرف دیگر شامل موارد زیر خواهد بود :
مراکز هاکی Gangneung و Kwandong ؛
بیضی Gangneung ( اسکیت سرعت ) ؛
میدان یخی ( اسکیت نمایشی و اسکیت سرعت کوتاه ) ؛
و در مرکز حلقه .
3. چگونه می‌توانم به دور و برم نگاه کنم ؟
رسیدن از سئول به PyeongChang و Gangneung باید با راه‌آهن سریع‌السیر که قرار است در آن قرار گیرند ، آسان باشد . تا جایی که از محل برگزاری این محل دور شوید ، یک مجموعه از مسیرهای اتوبوس در منطقه وجود دارد که شما را بین شهرهای بزرگ و همچنین اتوبوس‌های intercity در Gangneung و PyeongChang می‌برد و شما می‌توانید انتظار داشته باشید که در زمان برگزاری بازی‌ها همه چیز گسترش خواهد یافت . یا اگر می‌خواهید اتومبیل خود را اجاره کنید ، مشکلی نخواهید داشت : آن‌ها در حال حاضر مشغول تعمیر و گشاد کردن بزرگراه‌ها برای رسیدگی به هجوم احتمالی بازدیدکنندگان هستند .
نکته‌ای که باید یادآور شویم این است که زمان سفر بین شهره‌ای مختلف هنوز هم مدتی طول می‌کشد - حتی با راه‌آهن سریع‌السیر ، انتظار می‌رود حدود دو ساعت طول بکشد تا از سئول به Gangneung سفر کند ،
و البته همه چیز در بزرگراه‌ها آهسته‌تر خواهد بود . اطمینان حاصل کنید که در هنگام تصمیم‌گیری در مورد این که چه رویدادهایی را تماشا می‌کنید و چه موقع و چه زمانی می‌توانید در ترانزیت گرفتار شوید تا در واقع از تجربه خود در این بازی‌ها لذت ببرید !
4. کجا باید بمانم ؟
این واقعا ً بستگی به این دارد که شما در طول بازی‌ها چه کار می‌کنید . برخی از افرادی که در حال برنامه‌ریزی برای یک یا دو رویداد هستند ممکن است راحت‌تر باشند در سئول بمانند و فقط برای سفر یک روزه به مکان‌های مختلف رفت و آمد داشته باشند . یا اگر به دیدن آن‌ها نگاه می‌کنید ، بگویید ، هاکی روی یخ ، هاکی ، و فرفری ، شما می‌خواهید خود را به جای PyeongChang درست کنید . من توصیه می‌کنم که راهنمای اقامت در سایت PyeongChang 2018 به عنوان یک نقطه شروع را چک کنید ، اما آگاه باشید که گزینه‌های دیگری نیز در نقاط مختلف قیمت وجود دارد .
آگاه باشید که برخی از سالن‌ها ، مانند Jeongseon ، اقامت در نزدیکی و یک رفت و آمد ممکن است لازم باشد ، به خصوص اگر شما علاقه‌ای به خرج کردن یک ثروت کوچک ندارید .

انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 16

به "راهنمای المپیک زمستانی و پاراالمپیک 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای المپیک زمستانی و پاراالمپیک 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید