راهنمای تروفی های بازی Concrete Genie

به گزارش بالیو، بازی Concrete Genie یکی از آثار مستقل و کوچکی است که همین سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن4 روانه بازار شد. Concrete Genie شما را در نقش یک پسربچه با نام اَش (Ash) قرار می دهد. در ابتدای داستان، اش با گروهی از زورگوها و قلدرها درگیر می گردد و طی یک درگیری کتاب خود را همراه با تمام برگه هایش از دست می دهد. به همین دلیل اش متعهد می گردد تا به دنبال کاغذهای گمشده خود برود و آن ها را پیدا کند. در همین حین، اش در راستا خود یک قلم موی جادویی پیدا می نماید که با استفاده از قدرت آن می تواند نیروهای تاریک و شیطانی را از شهر دنسکا (Denska) - لوکیشن داستان - پاک کند و آن ها را فراری دهد.

راهنمای تروفی های بازی Concrete Genie

در زمینه تروفی ها خوشبختانه با یک بازی بسیار راحت و آسان سر و کار داریم. هیچ کدام از تروفی ها به درجه سختی وابسته نیستند و هیچ کدام شان هم از دست نمی فرایند. اکثر تروفی های بازی - به جز تروفی های داستانی - به پیدا کردن کالکتیبل ها مربوط می شوند. در بازی چندین نوع کالکتیبل مختلف داریم که برای به دست آوردن تروفی پلاتینوم باید تمامی آن ها را پیدا کنید. در ادامه مطلب و در توضیحات هر تروفی، ویدیوی کامل تروفی های بازی را به ترتیب هر چپتر قرار داده ایم. به جز موارد گفته شده، تنها سه تروفی است که برای دریافت آن ها باید کار خاصی انجام دهید که اتفاقا همگی آن ها هم بسیار ساده هستند و قطعا برای آنلاک کردن شان به مسئله ای برنخواهید خورد.

  • درجه سختی دریافت تروفی ها: 10 / 2
  • زمان تقریبی به دست آوردن تمام تروفی ها: 6 تا 8 ساعت
  • تروفی های آفلاین: 53 عدد (1 تروفی پلاتینوم، 2 تروفی طلایی، 7 تروفی نقره ای، 43 تروفی برونزی)
  • تروفی های آنلاین: ندارد
  • تروفی های از دست دادنی: ندارد
  • تروفی های اشکال دار (باگ و گلیچ شده): یک عدد؛ تروفی Waters Clear برای تعدادی از بازی نمایندگان گلیچ شده است. حتما پیش از وارد شدن به منطقه Masterpiece در The Waterways بازی را به صورت دستی ذخیره کنید و از فایل ذخیره خود بک آپ بگیرید.
  • حداقل تعداد دفعات بازی کردن: یک بار
  • آیا درجه سختی روی تروفی ها تاثیر می گذارد؟ خیر؛ می توانید بازی را روی درجه سختی Casual تجربه کنید.

قدم اول: به اتمام رساندن بخش داستانی و جمع کردن تمام کالکتیبل هایی که بهشان برمی خورید (به جز کالکتیبل های Genie Moments Sketches)

در اولین قدم تنها هدف شما این است که بخش داستانی را تمام کنید. در حینی که مشغول انجام بخش داستانی هستید، تعدادی از تروفی های مربوط به کالکتیبل ها و Genie را به صورت دریافت خواهید کرد. در این قدم می توانید حین تجربه بازی ویدیوهایی که از مکان دقیق کالکتیبل ها برای تان می گذاریم را نگاه کنید و تمامی آن ها را در همین قدم دریافت کنید. با این حال، اگر قصد دارید بعد از اتمام بخش داستانی سراغ کالکتیبل ها بروید، هیچ کدام از کالکتیبل های Genie Moments Sketches را جمع نکنید.

قدم دوم: جمع کردن تمام کالکتیبل ها و دریافت تروفی های مربوط به Genie

در این قدم وظیفه شما این است که تمامی کالکتیبل های باقی مانده را جمع کنید. در همین راستا می توانید تروفی های مربوط به Genie را هم آنلاک کنید. تعدادی از این تروفی ها را در راستا دریافت کالکتیبل Genie Moment Sketches به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد. برای باقی آن ها باید یکسری کار خاص انجام دهید که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

قدم سوم: دریافت تروفی های باقی مانده

در این مرحله تنها کار شما این است که تروفی های باقی مانده را آزاد کنید و تروفی پلاتینوم را دریافت کنید. به احتمال خیلی زیاد تا رسیدن به این قدم تمامی کالکتیبل ها را جمع نموده اید و دیگر کار خاصی برای انجام دادن ندارید.

The Artist of Denska

با دریافت تمام تروفی های بازی، تروفی پلاتینوم آزاد خواهد شد. لازم به ذکر است که تروفی های مربوط به حالت VR برای پلاتینوم احتیاج نیستند و می توانید بیخیال شان شوید.

Lunas Apprentice

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

Let the Light Shine

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

Just Like Old Times

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

Powers Back

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

Waters Clear

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

این تروفی برای تعدادی از بازی نمایندگان گلیچ شده است و نتوانستند آن را دریافت نمایند. اگر به هر دلیلی پیروز به دریافت تروفی نشدید، مجبورید تا بازی را از ابتدا آغاز کنید. با این حال، یکی از راه چاره های پیشنهادی این است که پیش از وارد شدن به منطقه Masterpiece حتما از فایل ذخیره خود بک آپ بگیرید. اگر تروفی آزاد نشد، فایل ذخیره خود را پاک کنید و سپس بک آپ آن را بارگذاری کنید.

جهت بک آپ دریافت از فایل های ذخیره در کنسول پلی استیشن4، راستا زیر را دنبال کنید:

Settings > Application Saved Data Management > Copy to USB/PS

Forced to Fight

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

The names Ash

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

Doing the Right Thing

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

I made a promise…

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

The Curse is Lifted

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

Fresh Start

تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

Something New

برای دریافت این تروفی باید یک عدد از کالکتیبل های Landscape Page را پیدا کنید. در ادامه مطلب محل دقیق تمامی کالکتیبل های بازی را برای تان قرار می دهیم.

Choices, Choices

برای دریافت این تروفی باید پنج عدد از کالکتیبل های Genie Body یا Feature Pages را جمع کنید. برای فهمیدن محل دقیق کالکتیبل ها، توضیحات تروفی Capture the Moments را بخوانید.

Stunning Landscape

برای دریافت این تروفی باید تمامی کالکتیبل های Landscape Page موجود در یک مرحله را پیدا کنید. برای فهمیدن محل دقیق کالکتیبل ها، توضیحات تروفی Capture the Moments را بخوانید.

Every Possible Look

برای دریافت این تروفی باید تمامی کالکتیبل های Genie Body یا Feature Pages موجود در یک مرحله را پیدا کنید. برای فهمیدن محل دقیق کالکتیبل ها، توضیحات تروفی Capture the Moments را بخوانید.

Art Gallery

برای دریافت این تروفی باید تمامی کالکتیبل های Landscape Page را پیدا کنید. برای فهمیدن محل دقیق کالکتیبل ها، توضیحات تروفی Capture the Moments را بخوانید.

Perfectly Restored

برای دریافت این تروفی باید تمامی کالکتیبل های Sketchbook Pages را پیدا کنید. برای فهمیدن محل دقیق کالکتیبل ها، توضیحات تروفی Capture the Moments را بخوانید.

Colorful Companion

برای تروفی بالا باید یک جینی دوپا (Genie) بکشید.

در طول بازی می توانید جینی های زیادی را زنده کنید و آن ها را به دنیای واقعی بیاورید. هر وقت که طرح آن ها روی زمین دیدید، با نزدیک شدن و پا گذاشتن روی آن ها، دکمه مربع را فشار دهید تا آغاز به نقاشی کنید. برای اینکه یک جینی دوپا بکشید، باید بدن او را به صورت عمودی - پایین به بالا - قرار دهید. سپس مجددا دکمه مربع را فشار دهید تا نقاشی تان تمام گردد و تروفی را آنلاک کنید.

Dog? Cat? Draaaaagon؟

برای دریافت تروفی بالا باید یک جینی چهارپا بکشید.

در طول بازی می توانید جینی های زیادی را زنده کنید و آن ها را به دنیای واقعی بیاورید. هر وقت که طرح آن ها روی زمین دیدید، با نزدیک شدن و پا گذاشتن روی آن ها، دکمه مربع را فشار دهید تا آغاز به نقاشی کنید. برای اینکه یک جینی چهارپا بکشید، باید بدن او را به صورت افقی - چپ به راست - قرار دهید. سپس دکمه مربع را فشار دهید تا کارتان تمام گردد و تروفی را دریافت کنید.

All Ears

برای دریافت این تروفی باید برای یک جینی گوش بگذارید. در طول بازی می توانید جینی های زیادی را زنده کنید و آن ها را به دنیای واقعی بیاورید. هر وقت که طرح آن ها روی زمین دیدید، با نزدیک شدن و پا گذاشتن روی آن ها، دکمه مربع را فشار دهید تا آغاز به نقاشی کنید. برای قرار دادن گوش روی جینی ها، تنها ضروری است به سومین برگه بروید، یکی از گوش ها را انتخاب کنید و روی جینی بگذارید. سپس دکمه مربع را فشار دهید تا تروفی دریافت گردد.

Fa-Fa-Fa-Fashion

برای دریافت این تروفی باید بیش از پنج ویژگی مختلف را روی یک جینی قرار دهید.

در طول بازی می توانید جینی های زیادی را زنده کنید و آن ها را به دنیای واقعی بیاورید. هر وقت که طرح آن ها روی زمین دیدید، با نزدیک شدن و پا گذاشتن روی آن ها، دکمه مربع را فشار دهید تا آغاز به نقاشی کنید. برای اینکه تروفی بالا را دریافت کنید، باید شش ویژگی مختلف ظاهری روی جینی خود قرار دهید. جهت انجام این کار، می توانید از تب های مختلف ویژگی های جدیدی بردارید و بهره ببرید. اینکه چه چیزی انتخاب کنید اصلا مهم نیست. تنها کاری که ضروری است انجام دهید، انتخاب ویژگی های جدید از هر برگه است. در سرانجام دکمه مربع را فشار دهید تا تروفی آزاد گردد.

Besties

پس از اینکه حداقل یک جینی کشیدید، با استفاده از دکمه L1 او را صدا بزنید و سپس با فشار دادن کلید جهت بالا، برای آن ها دست تکان دهید. این کار را سه بار تکرار کنید تا تروفی بالا آزاد گردد.

High Five

این تروفی را در حین تجربه بخش داستانی دریافت خواهید کرد. کمی بعد از اینکه به منطقه Fishing Port رسیدید، یک حلقه بسکتبال روی دیوار پیدا خواهید کرد. سپس جینی یک توپ به شما می دهد و ازتان می خواهد که با او بازی کنید. نزدیک توپ بروید و آن را بردارید تا اش آن را داخل حلقه بیندازد. سپس نزدیک جینی بروید و قدش بزنید تا تروفی آنلاک گردد.

Karaoke Night

این تروفی را به احتمال خیلی زیاد به صورت طبیعی در طول بخش داستانی دریافت خواهید کرد. اگر تمامی Genie Moments Sketchesها را کامل کنید یا اینکه یکی از درخواست های آن ها را برای نقاشی کشیدن کامل کنید، تروفی آزاد خواهد شد. بنابراین، اگر قصد دارید تروفی پلاتینوم بازی را بگیرید، تروفی بالا را هم به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد. در برخی از بخش های بازی، جینی ها از شما می خواهند تا چیزی برای آن ها بکشید. کشیدن آن طرح باعث می گردد تا جینی ها آغاز به خواندن نمایند. از قلم نیاندازید پس از انجام این کار، جینی خود را با دکمه L1 صدا بزنید. پس از اینکه جینی آغاز به خواندن کرد، تروفی آنلاک خواهد شد.

اگر به هر دلیلی تروفی در طول بخش داستانی برای تان آزاد نشد، می توانید از این روش هر زمان که خواستید بهره ببرید: به اولین منطقه بازی در شهر دنسکا بروید و جینی خود را روی دیوار و دقیقا روبه روی چراغ های نورافکن صدا بزنید. به محض اینکه جینی به دیوار رسید، ازتان می خواهد تا با او بازی کنید. حالا نزدیک چراغ ها بروید و آن ها را روشن کنید تا جینی آغاز به خواندن کند. بعد از این تروفی به راحتی دریافت خواهد شد.

Peekaboo

برای دریافت این تروفی باید با جینی خود بازی پیکابو - دالی موشه - را انجام دهید.

به احتمال خیلی زیاد تروفی بالا را در فرایند طبیعی بخش داستانی دریافت خواهید کرد. با این حال، زمانی که در منقطه The Waterways هستید، دوتا از جینی جعبه ای را برای تان منفجر می کنید. در این نقطه می توانید یک جینی آبی را پشت یک جعبه پیدا کنید که مخفی شده است. پس از اینکه او را پیدا کردید، به صورت اتوماتیک تروفی بالا را دریافت خواهید کرد.

اگر به هر دلیلی تروفی بالا را در فرایند طبیعی بخش داستانی آنلاک نکردید، می توانید از این روش بهره ببرید: به منطقه Waterways - جایی که بیلبورد قرار گرفته است - بروید و جینی خود را صدا بزنید. اگر احتیاج داشتید می توانید یک جینی زرد برای خود بکشید. صبر کنید تا اش دیالوگ Oh, you wanna play را بگوید. حالا دکمه مربع را فشار دهید تا پشت ستونی که در نزدیکی بیلبورد قرار گرفته مخفی شوید. زمانی که دکمه مربع دوباره روی صفحه ظاهر شد، آن را مجددا فشار دهید تا تروفی آنلاک گردد.

لازم به ذکر است که این تروفی برای تعدادی از بازی نمایندگان گلیچ شده است و عده ای نتوانستند آن را در اولین کوشش خود دریافت نمایند. اگر در چنین وضعیتی قرار گرفتید، راه دوم را امتحان کنید تا تروفی آزاد گردد.

Om Nom Nom Nom

برای دریافت این تروفی باید کاری کنید که جنی برای یک جنی دیگر سیب بفرستد.

جهت انجام این کار، ابتدا باید طرح سیب را به دست بیاورید. پس از این، باید کاری کنید که دو جنی دقیقا کنار یکدیگر باشند. با استفاده از دکمه L1 می توانید آن ها را احضار کنید. سپس یک سیب درست کنید. در این لحظه یک انیمیشن کوتاه پخش می گردد و تروفی را دریافت خواهید کرد.

My Happy Place

برای دریافت این تروفی باید با جینی خود دور آتش بنشینید.

برای انجام این کار ابتدا باید طرح Campfire را به دست بیاورید. سپس با استفاده از دکمه L1 جینی خود را صدا بزنید و یک آتش درست کنید. حالا دکمه جهت پایین را فشار دهید تا همراه جینی خود کنار آتش بنشینید. بعد از پخش شدن یک انیمیشن کوتاه، تروفی آنلاک خواهد شد.

Weeeeeeeeeeee

برای دریافت این تروفی ابتدا باید طرح Kite را به دست بیاورید. سپس با استفاده از دکمه L1 جینی خود را صدا بزنید و این طرح را درست کنید. بعد از نمایش یک انیمیشن کوتاه، تروفی آنلاک خواهد شد.

Feel the Thunder

برای دریافت این تروفی باید جینی خود را توسط رعد و برق بترسانید یا او را خشنود کنید.

بعد از اینکه طرح Lightning را آزاد کردید، جینی خود را با استفاده از دکمه L1 صدا بزنید و سپس این طرح را درست کنید. بعد از پخش یک انیمیشن کوتاه، تروفی را دریافت خواهد نمود.

Is It Raining

برای دریافت این تروفی باید کاری که جینی زیر یک گیاه چتری مخفی گردد.

بعد از اینکه طرح Umbrella Plant و Rain را آزاد کردید، جینی خود را با استفاده از دکمه L1 صدا بزنید. سپس این دو طرح را همزمان با یکدیگر ایجاد کنید. بعد از پخش یک انیمیشن کوتاه، تروفی را دریافت خواهید کرد.

Anyone There

برای دریافت این تروفی باید کاری کنید که جینی با Storm Lily صحبت کند.

بعد از اینکه طرح Storm Lily را آزاد کردید، جینی خود را با استفاده از دکمه L1 صدا بزنید و سپس این طرح را درست کنید. بعد از پخش یک انیمیشن کوتاه، تروفی را دریافت خواهد نمود.

Dont Eat Me

برای دریافت این تروفی بعد از اینکه طرح Venus Fly Trap را آزاد کردید، جینی خود را با استفاده از دکمه L1 صدا بزنید و سپس این طرح را درست کنید. بعد از پخش یک انیمیشن کوتاه، تروفی را دریافت خواهد نمود.

Carried Away

برای دریافت تروفی بالا باید کاری کنید که جینی با استفاده از یک بادکنک به پرواز دربیاید.

بعد از اینکه طرح Balloon Plant را آزاد کردید، جینی خود را با استفاده از دکمه L1 صدا بزنید و سپس این طرح را درست کنید. بعد از پخش یک انیمیشن کوتاه، تروفی را دریافت خواهد نمود.

Sugar Rush

برای دریافت این تروفی بعد از اینکه طرح Mushroom Vine را آزاد کردید، جینی خود را با استفاده از دکمه L1 صدا بزنید و سپس این طرح را درست کنید. بعد از پخش یک انیمیشن کوتاه، تروفی را دریافت خواهد نمود.

Chillaxing

برای دریافت این تروفی بعد از اینکه طرح Iceberg - پس از اتمام بخش داستانی - را آزاد کردید، جینی خود را با استفاده از دکمه L1 صدا بزنید و سپس این طرح را درست کنید. بعد از پخش یک انیمیشن کوتاه، تروفی را دریافت خواهد نمود.

Frozen Treat

برای دریافت این تروفی بعد از اینکه طرح Snow Cloud - پس از اتمام بخش داستانی - را آزاد کردید، جینی خود را با استفاده از دکمه L1 صدا بزنید و سپس این طرح را درست کنید. بعد از پخش یک انیمیشن کوتاه، تروفی را دریافت خواهد نمود.

In the Zone

برای دریافت این تروفی تنها باید سه دقیقه پشت سر هم نقاشی بکشید و از این حالت خارج نشوید.

یک دیوار پیدا کنید و وارد حالت نقاشی شوید. حالا به مدت سه دقیقه هر چیزی که خواستید بکشید تا تروفی را آنلاک کنید.

Starchild

برای دریافت این تروفی باید پس از اینکه طرح ستاره یا همان Stars را به دست آوردید، یک دیوار پیدا کنید و 20 بار این طرح را روی آن بکشید. نحوه کشیدن طرح و جهت های آن برای دریافت تروفی اصلا اهمیتی ندارند. علاوه بر این، احتیاجی نیست تا کل 20 طرح را در یک دور نقاشی بکشید.

Pyromaniac

برای دریافت تروفی بالا، بعد از اینکه طرح آتش (Campfire) را به دست آوردید، یک دیوار پیدا کنید و ده تا مرتبه این طرح را پشت سر هم بکشید. در این بین نحوه کشیدن طرح و بزرگی آن هیچ اهمیتی ندارد. تنها ده بار پشت سر هم طرح آتش را بکشید تا تروفی آزاد گردد.

What Does It Mean

برای دریافت تروفی بالا باید دو رنگین کمان کنار یکدیگر بکشید.

برای انجام این کار ابتدا باید طرح رنگین کمان (Rainbow) را آزاد کنید. حالا یک دیوار پیدا کنید و دوبار این طرح را بکشید تا تروفی آزاد گردد. همانند موارد قبلی، نحوه کشیدن طرح و بزرگی آن ها هیچ تاثیری روی کارتان ندارد و اصلا مهم نیستند.

Lunatic

برای دریافت این تروفی باید طرح ماه (Moon) را بیش از ده بار پشت سر هم بکشید.

بعد از اینکه طرح Moon را آزاد کردید، یک دیوار پیدا کنید و ده بار این طرح را بکشید. پس از این تروفی آنلاک خواهد شد.

Festival Time

برای دریافت این تروفی باید طرح Mushroom Vines را در مجموع سی بار بکشید.

بعد از اینکه طرح Mushroom Vines را آزاد کردید، یک دیوار پیدا کنید و سی بار این طرح را بکشید تا تروفی بالا آنلاک گردد. لازم به ذکر است که لازم نیست هر سی مرتبه را در یک دور نقاشی بکشید.

Snow Season

برای دریافت این تروفی پس از اینکه طرح Blackbirches - بعد از اتمام بخش داستانی - را آزاد کردید، یک دیوار پیدا کنید و بیست بار این طرح را بکشید. پس از این تروفی را دریافت خواهید کرد.

Free Style

برای دریافت این تروفی باید در تمامی مراحل Free Paint نقاشی بکشید.

بعد از اینکه منطقه Lighthouse را برای اولین بار ترک کردید، می توانید مراحل Free Paint را انجام دهید. اول از هر چیزی ابتدا بخش داستانی را حداقل تا سرانجام منطقه The Waterways ادامه دهید و سپس بازی خود را ذخیره کنید. حالا به منوی اصلی بازی برشد و به قسمت Free Painting بروید. در اینجا یک مرحله را انتخاب کنید، وارد آن شوید، یک طرح به دل خواه خود بکشید و خارج شوید. این کار را برای تمامی مراحل این قسمت انجام دهید تا تروفی بالا در عرض چند دقیقه آزاد کنید.

Living Photo

برای دریافت تروفی بالا تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا با فشار دادن دو دکمه L3 و R3 وارد قسمت فوتومد شوید و سپس دکمه مربع را فشار دهید. پس از این تروفی را دریافت خواهید کرد!

Im Back

پس از اینکه بخش داستانی را تمام کردید به منوی اصلی بازی بازمی شد. برای دریافت این تروفی تنها روی گزینه Continue کلیک کنید و به محض اینکه وارد بازی شدید یک نقاشی بکشید تا تروفی بالا آنلاک گردد.

Stories of Denska

برای دریافت تروفی بالا باید تمامی کالکتیبل های Newspapers را جمع کنید. برای اطلاعات بیش تر توضیحات تروفی Capture the Moments را بخوانید.

Faded Memories

برای دریافت این تروفی باید اولین بیلبورد خود را پیدا و آن را کامل کنید. از آنجایی که برای دریافت تروفی پلاتینوم باید تمامی کالکتیبل ها را جمع کنید، این تروفی را هم در ابتدای کار دریافت خواهید کرد. برای فهمیدن محل دقیق کالکتیبل ها، توضیحات تروفی Capture the Moments را بخوانید.

Memories Restored

برای دریافت این تروفی باید تمامی بیلبوردها را پیدا و آن ها را کامل کنید. برای فهمیدن محل دقیق کالکتیبل ها، توضیحات تروفی Capture the Moments را بخوانید.

A Secret Moment

برای دریافت این تروفی باید اولین Genie Moments Sketches را پیدا و آن را کامل کنید. . برای فهمیدن محل دقیق کالکتیبل ها، توضیحات تروفی Capture the Moments را بخوانید.

Capture the Moments

برای دریافت این تروفی باید تمامی کالکتیبل های Genie Moments Sketches را کامل کنید.

از آنجایی که این تروفی، آخرین تروفی مربوط به کالکتیبل های بازی است، توضیحات مربوط به آن ها در اینجا مطرح می کنیم. در بازی مجموعا 205 کالکتیبل وجود دارد که در پنج گروه مختلف تقسیم شده اند:

  • Billboards - 5 عدد
  • Genie Moments Sketches - 20 عدد
  • Landscape Pages - 48 عدد
  • Newspapers - 6 عدد
  • Sketchbook Pages - 126 عدد

هیچ کدام از کالکتیبل های بازی از دست دادنی نیستند و می توانید همچنان بعد از انجام بخش داستانی آن ها را جمع کنید. لازم به ذکر است که کالکتیبل ها تنها در چهار مرحله ابتدایی بازی قرار گرفته اند. در ادامه توضیحات کوتاهی درباره هر گروه خواهیم گفت:

Billboards: در مجموع پنج بیلبورد در بازی واقع شده است که خوشبختانه مکان دقیق آن ها روی نقشه معین شده است. برای کامل کردن بیلبوردها باید طرح های خاصی داشته باشید که با ظاهر آن ها جور در بیاید. این طرح ها هم تنها با دریافت کالکتیبل های Landscape Pages به دست می آیند. بنابراین پیشنهاد می کنیم که تا در ابتدا بیخیال بیلبوردها شوید و آن ها را برای بعد از اتمام بخش داستانی باقی بگذارید.

Genie Moments Sketches: در مجموع بیست عدد از این کالکتیبل ها در بازی وجود دارد. متاسفانه مکان آن ها روی نقشه معین نشده و باید خودتان پیدای شان کنید. برای کامل کردن هر کدام از این کالکتیبل ها، باید دنبال نقطه سفیدی روی دیوار بشد و سپس جینی خود را صدا بزنید. در این قسمت وظیفه دارید تا طرحی که جینی از شما می خواهد را بکشید. نکته مهم این است که حتما این کالکتیبل ها را بعد از اتمام بخش داستانی انجام دهید و در طول تجربه اولیه خود کاملا بیخیال شان شوید. برای این کار دو دلیل داریم: اول اینکه در برخی از کالکتیبل ها باید طرح هایی از برگه بنفش داشته باشید که آن ها هم تنها در اواخر بخش داستانی به شما داده می شوند. علاوه بر این، اگر در دور اول بازی خود تعدادی از این کالکتیبل ها را کامل کنید، بعد از اتمام بخش داستانی اگر بخواهید از هدایت بهره ببرید احتمالا به مشکل برخواهید خورد چرا که ترتیب انجام آن ها بهم خورده است و دقیقا نمی دانید که کدام یکی را از قلم انداخته اید.

Landscape Pages: این کالکتیبل ها در اصل همان طرح های شما هستند. در هر برگه 12 طرح و در مجموع 48 عدد از این طرح ها در بازی وجود دارد. تعدادی از طرح ها را با انجام بخش داستانی به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد. باقی آن ها را باید در محیط ها بازی پیدا کنید. لازم به ذکر است که تمامی طرح های برگه بنفش را در اواخر بازی به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد (در آخرین چپتر بخش داستانی).

Newspapers: در مجموع شش عدد از این کالکتیبل ها در بازی وجود دارد که هیچ کدام شان روی نقشه معین نشده اند. با این حال، وقتی نزدیک آن ها شوید دکمه مربع روی صفحه نمایش نقش می بندد.

Sketchbook Pages: در مجموع 126 عدد از این کالکتیبل ها در بازی وجود دارد که متاسفانه مکان آن ها روی نقشه معین نشده است و باید خودتان آن ها را پیدا کنید. این گروه کالکتیبل شامل طرح ها (48 عدد)، جینی ها (18 عدد) و Features (60 عدد) می گردد. اکثر کالکتیبل ها را می توان در سطل آشغال هایی که روی پشت بام ها قرار گرفته اند پیدا کنید. باقی آن ها هم در مکان های خاصی قرار گرفته اند که برای دریافت آن ها باید دنبال شان بروید و آن ها را بگیرید. همان طور که بالاتر گفتیم، هیچ کدام از کالکتیبل ها از دست دادنی نیستند و می توانید بعد از اتمام بخش داستانی آن ها را جمع کنید.

با پیدا کردن تمامی کالکتیبل ها، تروفی های زیر را دریافت خواهید کرد:

  • Something New
  • Choices, Choices
  • Stunning Landscape
  • Every Possible Look
  • Art Gallery
  • Perfectly Restored
  • Stories of Denska
  • Faded Memories
  • Memories Restored
  • A Secret Moment
  • Capture the Moments

در ویدیوهای بالا می توانید مکان دقیق تمامی کالکتیبل ها را به ترتیب هر چپتر مشاهده کنید.

Lunas Secret

برای دریافت این تروفی بعد از اتمام بخش داستانی به منطقه Lighthouse برشد. به نزدیک کاراکتر Luna بروید و یک جینی جدید درست کنید. این کار را آنقدر ادامه دهید تا تمامی درخواست های Luna انجام گردد. بعد از اینکه تمامی جینی ها را درست کردید، یک پورتال جدید برای تان درست می گردد که به وسیله آن می توانید به مکان مخفی Luna بروید. برای دریافت این تروفی تنها ضروری است که این مکان مخفی را آزاد کنید و هیچ احتیاجی نیست تا وارد آن شوید.

منبع: Powerpyx

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 647

به "راهنمای تروفی های بازی Concrete Genie" امتیاز دهید

2 کاربر به "راهنمای تروفی های بازی Concrete Genie" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای تروفی های بازی Concrete Genie"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید