رستوران های معرکه مالاگا که باید امتحان کنید

به گزارش بالیو، مالاگا از شهرهای اسپانیا است که با رستوران های متعددی نظیر ال پیمپی، وینو میو سروانتس، دِلینک، کافه کن لیبروس و... پذیرای گردشگران زیادی است که هر سال از آن تماشا می نمایند.

رستوران های معرکه مالاگا که باید امتحان کنید

مالاگا در ناحیه جنوبی اسپانیا قرار گرفته است. این شهر باستانی از معماری تاریخی و زیبایی برخوردار است و محل تولد هنرمند معروف این کشور، پابلو پیکاسو است. مالاگا به لطف وجود رستوران های متعدد که به خصوص در زمینه غذاهای اسپانیایی و بین المللی فعالیت دارند، یک مقصد عالی برای تعطیلات به شمار می رود. در ادامه از برترین رستوران های مالاگا به شما خواهیم گفت.

1. اِل پیمپی

ال پیمپی (El Pimpi) یک منطقه فرهنگی در مالاگا به شمار میرود که یکی از معروف ترین رستوران های شهر را در خود جای داده است. رستوران ال پیمپی در محل ساختمانی منحصربه فرد متعلق به قرن 18 قرار گرفته است. در اینجا غذاهای سنتی اسپانیایی در اتاق های تم دار سرو می گردد، البته در تراس بزرگ آن نیز می توانید از منظره ها عالی جاذبه های تاریخی همان حوالی لذت ببرید. این رستوران میزبان رخدادهای فرهنگی متعددی است و افتخار این را داشته تا میزبان هنرمندان زیادی مانند خانواده پیکاسو و حتی آنتونیو باندراس باشد که عکس خود را به یادگار گذاشته اند.

2. وینو میو سروانتس

یک گردشگر هلندیِ عاشق مالاگا در سال 2003، رستوران مدرن وینو میو سروانتس (Vino Mío Cervantes) را در همسایگی تئاتر سروانتس افتتاح کرد و در همین شهر ماند. آشپز معروف این رستوران هر شب مشتریان را با تاپاس سنتی معروف خود شگفت زده می نماید. نمایش آثار هنرمندان متعدد نیز از کارهای فرهنگی این رستوران به شمار میرود. منوی معرکه آن از فیله ماهی و موس انبه گرفته تا کیک شکلاتی براونی، همگی دلپذیر و خوشمزه هستند.

3. دِلینک

رستوران دلینک (Dlink)، در مرکز مالاگای زیبا، یک گزینه متفاوت برای علاقه مندان به محیط زیست محسوب می گردد. این مکان شیک و منحصربه فرد، منوی خود را بر اساس محصولات ارگانیک و تازه قرار داده که در راستای فلسفه پایداری است. رستوران دلینک بی تردید محلی مجذوب نماینده برای گردشگران و افراد محلی است که در پی رستورانی متفاوت هستند. غذاهای ارگانیک این محل کوچک شامل کرم هویج، سالاد مرغ کبابی، سالاد کدو تنبل و گوجه فرنگی، سالمون مزه دار شده و کیک شکلاتی یا بستنی برای دسر و... می گردد.

4. کافه کن لیبروس

کن لیبروس (con Libros) در سال 1998 افتتاح شد و مناسب حال کسانی است که در پی مکانی آرام و ساکت هستند تا ضمن مطالعه کتاب بتوانند یک فنجان چای با کیک نوش جان نمایند. به واسطه دکوراسیون معاصر و هنرمندانه ای که سبک کتابخانه دارد، کلکسیون بزرگی از کتاب ها و روزنامه ها را به امانت در اختیار مشتریان خود می گذارد، به همین علت این مکان مجذوب نماینده، لحظات به یادماندنی را برای آن ها رقم می زند. نورپردازی و منوی تازه آن نظیر سالادها، تارت های اسفناج، پنیرهای شور، ساندویچ های محلی و پنکک ها، مکمل خوبی برای فضای این رستوران است.

5. آمادور

رستوران آمادور (Amador) محلی ایده آل برای یک تجربه غذایی باکلاس، در کنار تماشای منظره ها فوق العاده مدیترانه ای است. آمادور به عنوان یکی از معروف ترین رستوران های مالاگا، به وسیله سرآشپز آمادور فرناندز (Amador Fernández) اداره می گردد و علاوه بر دکوراسیون هنری زیبایی که دارد، فهرستی اشتها برانگیز از غذاهای بین المللی و اسپانیایی را تقدیم مشتریان خود می نماید.

6. اَلومبره

رستوران الومبره (Alumbre) با ادغام آشپزی گذشته و مدرنیته، توانسته محیطی عالی برای مشتریان فراهم کند. این رستوران معروف سعی نموده فضای خاص خود را طوری بازسازی کند که با دوران معاصر هماهنگی داشته باشد، زیرا مکمل اصلی هر غذایی، عشق ورزیدن به یکدیگر است. توجه به عناصر سنتی را می توان در طراحی اصیل فضای داخلی آن مشاهده کرد، تعدد شال های گلدوزی شده اندلسی نمونه ای از آن است. مشتریان می توانند از بستی های خانگی تا غذاهای آرام پز شده را امتحان نمایند.

7. آنتیگوا کاسا گواردیا

به نظر می رسد آنتیگوا کاسا گواردیا (Antigua Casa de Guardia)، قدیمی ترین رستوان مالاگا باشد. این رستوران به عنوان نماد شهر از سال 1840 فعالیت خود را شروع کرد و یکی از جاذبه های عالی برای افراد عاشق تاریخ است تا در محیطی غیر از موزه از آثار تاریخی لذت ببرند. برترین نوشیدنی های اسپانیایی را نیز در همین مکان تجربه خواهید کرد. ضمناً انواع پنیر، سالاد یا تاپاس این رستوران را نیز حتماً امتحان کنید.

8. اِل مِسون د سروانتس

رستوران ال مسون د سروانتس (El Mesón de Cervantes) یک توقفگاه اجباری برای افراد عاشق غذاهای اسپانیایی یا تاپاس های معروفش محسوب می گردد. این رستوران در سرو انواع تاپاس ها، شهره شهر است که شامل ماهی، غذای دریایی، گوشت و حتی غذاهای گیاهی می گردد. سایر غذاهای وسوسه انگیز این رستوران نظیر ماهی تن قرمز کباب شده با پوره گل کلم، ریزوتوی کدو تنبل و قارچ یا دسرهای معرکه و نوشیدنی را نیز از دست ندهید.

9. لِسپیریِنس

رستوران لسپیرینس (LExperience) در میدان کوچک و معرکه پلازا دل اوبیسپو (Plaza del Obispo) قرار گرفته است که باید حتما از آن تماشا کنید. این رستوران مدرن، چشم اندازی عالی از کلیسای جامع مالاگا را به شما هدیه می نماید. فضای منحصربه فرد و به یاد ماندنی و خدمات درجه یک از مزایای این رستوران محسوب می گردد. تعداد زیادی غذای اسپانیایی را می توان در فهرست منوی آن مشاهده کرد که انتخاب را سخت می نماید. کروکت خانگی با اسفناج و مغز کاج، تاپاس و سالمون یا فیله با سس خامه از معروف ترین غذاهای رستوران لِسپیریِنس هستند.

10. لا پلازا

رستوران لا پلازا (La Plaza) در مرکز شهر و در چند قدمی محل تولد پابلو پیکاسو قرار گرفته است. این رستوران قطعا یکی از انتخاب های اول گردشگران در بازدید از مالاگا خواهد بود. علاوه بر فضای دنج و محبت آمیز، انواع و اقسام غذاها را سرو می نماید، از غذاهای محلی گرفته تا غذاهای اروپایی، آسیایی یا خاورمیانه را می توانید در منوی آن ببینید.

منبع: کجارو
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2145

به "رستوران های معرکه مالاگا که باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های معرکه مالاگا که باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید