ساخت یک دیوار از آی فون های قدیمی توسط مرد ویتنامی!

به گزارش بالیو، با گوشی های آی فون یا کلا گوشی های قدیمی در رده پرچمدار خود چه می کنید. راستش سلیقه و ترجیح کلی من این است که این گوشی ها را نگه دارم و یک گوشه ای حفظ کنم! نسبتا پشیمان هستم که چرا بعضی از گوشی های خود را به فروش رسانده ام.

ساخت یک دیوار از آی فون های قدیمی توسط مرد ویتنامی!

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید.

خب، این ویژگی های آدم های خاطره باز و آنهایی است که پتانسیل کلکسیونر شدن را دست کم از نظر ذهنی دارند! به گوشی های خود از آلکاتل تا آی فون 6s که نگاه می کنم، کلی خاطره برای من زنده می گردد.

اما در شرایط مالی جدید ایران که مردم خیلی دشوارتر از پیش و دیگر فقط وقتی واقعا لازم باشد، گوشی عوض می نمایند، فکر کنم کمتر کسی پیدا گردد که گوشی خود را تا زمانی که کار کند، تغییر بدهد. برای همین دیدن گوشی های با قدمت سه سال به بالا، دیگر روتین شده است.

حالا تصور کنید در این وانفسا، ابتکار یک مرد ویتنامی را ببینیم.

داستان از این قرار است که یک مرد ویتنامی که در یک مرکز خدمات تلفن کار می نماید با استفاده از گوشی های قدیمی آی فون، دیوار بیرونی خانه اش را پوشش داده است!

طبعا شما هم مثل من شک برتان داشته که حتما ما با بدنه کاذب، مدل یا ماک آپ گوشی سر و کار داریم و نه گوشی آی فون واقعی. اما متن خبر ما تاکید نموده که گوشی ها واقعی هستند و بیشترشان را آی فون های 6 تشکیل می دهند. صدها عدد از آنها در رنگ های مختلف در این دیوار استفاده شده اند!

نظر شما در خصوص تقلید از این کار در ایران و چگونگی مخافظت از این دیوار چیست؟!

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1194

به "ساخت یک دیوار از آی فون های قدیمی توسط مرد ویتنامی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت یک دیوار از آی فون های قدیمی توسط مرد ویتنامی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید