ساوت گیت: ایتالیا عظیم ترین آزمون ممکن برای ماست

به گزارش بالیو، گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، معتقد است آنها کار بسیار دشواری مقابل ایتالیا پیش رو خواهند داشت.

ساوت گیت: ایتالیا عظیم ترین آزمون ممکن برای ماست

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با وجود نقدها فراوانی که نسبت به عملکرد تیم گرت ساوتگیت در دور گروهی رقابت های یورو مطرح شد اما آنها نهایتاً پیروز شدند به اسم تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی یورو صعود نمایند.

سه شیرها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل آلمان مدعی قرار گرفتند اما نهایتاً با ارائه یک نمایش حساب شده حریف خود را شکست داده و به جمع هشت تیم پایانی مسابقات صعود کردند. در مرحله یک چهارم اما انگلیس به قاطعانه ترین شکل ممکن و با چهار گل اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

شاگردان گرت ساوت گیت در نیمه نهایی مقابل دانمارک قرار گرفتند و در یک بازی بسیار سخت حریف خود را بعد از 120 دقیقه کوشش و با یک پنالتی جنجالی شکست دادند. انگلیس حالا در مسابقه فینال یک بازی بسیار سخت را مقابل تیم آماده ایتالیا پیش رو خواهد داشت.

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از ملاقات برابر ایتالیا گفت: ایتالیا طی چند سال گذشته یک تیم عالی بوده است و ما پیشرفت آنها را از نزدیک دنبال نموده ایم. ما از نحوه بازی آنها اطلاع داریم و می دانیم که با انرژی بسیار بالا بازی می نمایند. سبک آنها بسیار عالی و همواره گلزنی در برابرشان بسیار سخت است. بدون شک ایتالیا شایسته حضور در فینال بوده است چرا که آنها برای رسیدن به اینجا دو تیم مدعی بلژیک و اسپانیا را شکست دادند بنابراین این عظیم ترین آزمون ممکن برای ماست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1841

به "ساوت گیت: ایتالیا عظیم ترین آزمون ممکن برای ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: ایتالیا عظیم ترین آزمون ممکن برای ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید