دلیل اصلی آتش سوزی سینمای کاشمر چه بود؟

به گزارش بالیو، رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر اتصالی کولرگازی را دلیل اصلی آتش سوزی سینمای این شهر اعلام نمود.

دلیل اصلی آتش سوزی سینمای کاشمر چه بود؟

امیر نژادرحیم در مصاحبه با ایسنا اضافه نمود: چهارشنبه حوالی ساعت 18.20 طی تماس شهروندی مبنی بر وقوع آتش سوزی در سینما ایران بلافاصله خودور های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی توضیح داد: هرچند بیش از یک ساعت و 20 دقیقه زمان برد تا آتش خاموش و اطفا گردد، اما به دلیل تاریک شدن هوا امکان آنالیز دلیل اصلی حادثه نبود که صبح امروز با حضور کارشناسان در محل سینما شرایط و شناسایی دلیل اصلی حریق مورد آنالیز دقیق نهاده شد.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر مطرح کرد: طی آنالیز های دقیق معین شد کولر گازی ایستاده ای که در کنار گیشه فروش بلیط قرار داشت، به دلیل اتصال برق منجر به وقوع حریق شده است.

وی با بیان اینکه در آن لحظه هیچکس داخل سینما نبود، گفت: در این حادثه تمام لابی سینما به دلیل توسعه حریق به طور کامل از بین رفت و سالن اصلی نیز دچار دودزدگی شده است.

نژادرحیم از شهروندان خواست هنگام خروج از منزل در های تمام اتاق ها را ببندند تا اگر در قسمتی از خانه حریقی رخ داد، زمان رسیدن آتش به دیگر قسمت ها به تاخیر افتد.

وی اعلام کرد: حتی اگر در ها هم ضدحریق نباشد، ولی بسته بودن آن هنگام وقوع حادثه بسیار یاری می نماید تا حریق از قسمتی به قسمت دیگر به سرعت نرسد.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر یادآور شد: سینمای کاشمر بیمه بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2222

به "دلیل اصلی آتش سوزی سینمای کاشمر چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل اصلی آتش سوزی سینمای کاشمر چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید