فرهادی: کلاس های تابستانی مدارس با رعایت پروتکل ها می تواند شروع گردد ، با آموزش و پرورش هماهنگ می شویم

به گزارش بالیو، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: کلاس های تابستانی مدارس می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع گردد و تمام هماهنگی ها با آموزش و پرورش در این خصوص انجام خواهد شد.

فرهادی: کلاس های تابستانی مدارس با رعایت پروتکل ها می تواند شروع گردد ، با آموزش و پرورش هماهنگ می شویم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در پاسخ به خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درخصوص برگزاری کلاس های تابستانی در مدارس، اعلام کرد: فعالیت مدارس از 27 اردیبهشت ماه مجاز تلقی شد و برای برگزاری امتحانات نهایی نهم و دوازدهم هم مجاز شد، اما در زمینه پایگاه های تابستانی، مدارسی که امکان برگزاری چنین پایگاه هایی را دارند، فعالیت شان را شروع می نمایند که هنوز هم شروع نشده و از اواسط یا اواخر تیرماه اگر شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه را داشته باشند، می توانند این اقدام را انجام دهند، اما پیش از آن هماهنگی هایی را با وزارت آموزش و پرورش خواهیم داشت.

وی درخصوص بروزرسانی پروتکل های بهداشتی، گفت: بروزرسانی پروتکل های بهداشتی روز و تاریخ ندارد و هرجایی که فکر کنیم بروزرسانی ضروری است، وارد عمل می شویم. قبل از اینکه بازگشایی سینما ها و تئاتر در دستور کار ستاد قرار گیرد، با تعدادی از هنرمندان و همکاران صدا وسیما پروتکل های مربوطه آن را بروز رسانی کردیم. طبیعتا اگر لازم باشد، می توانیم پروتکل هایمان را بروز رسانی کنیم. هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1207

به "فرهادی: کلاس های تابستانی مدارس با رعایت پروتکل ها می تواند شروع گردد ، با آموزش و پرورش هماهنگ می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی: کلاس های تابستانی مدارس با رعایت پروتکل ها می تواند شروع گردد ، با آموزش و پرورش هماهنگ می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید