فروش فوق العاده 150 هزار دستگاه خودرو تا خاتمه سال با تحویل سه ماهه ، واریز 10 درصد از مبلغ خودرو در زمان ثبت نام

به گزارش بالیو، سرپرست وزارت صمت از برنامه فروش فوق العاده 150 هزار دستگاه خودرو با مدت زمان تحویل یک تا سه ماهه تا خاتمه سال جاری توسط ایران خودرو و سایپا اطلاع داد.

فروش فوق العاده 150 هزار دستگاه خودرو تا خاتمه سال با تحویل سه ماهه ، واریز 10 درصد از مبلغ خودرو در زمان ثبت نام

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، جعفر سرقینی شامگاه پنجشنبه در انتها چهل و چهارمین جلسه کمیته خودرو، افزود: بر اساس مصوبه دیروز جلسه کمیته خودرو مقرر شد، از مهرماه تا انتها سال جاری به شکل منظم و بدون وقفه، ماهانه 25 هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان درقالب فروش فوق العاده در اختیار متقاضیان خودرو قرار گیرد.

سرقینی تاکید نمود: این اقدام به منظور کاهش التهاب موجود در بازار خودرو و پاسخگویی به احتیاج های واقعی خریداران آن است و در مجموع تا انتها سال جاری 150 هزار دستگاه خودرو از سوی دو خودروساز عظیم کشور، به بازار عرضه خواهد شد.

وی افزود: برنامه ماهانه فروش فوق العاده 25 هزار دستگاه خودرو، هیچ وقفه ای در سایر روش های فروش خودروسازان ایجاد نخواهد کرد و همه طرح های مصوب قبلی، به قوت خود اجرا خواهند شد، ضمن اینکه خودروسازان همچنان مکلف به ایفای تعهدات قبلی خود به مشتریان هستند.

به گفته سرپرست وزارت صنعت، حداکثر زمان مشخص شده برای تحویل 150 هزار دستگاه خودروی یاد شده، یک تا سه ماه پس از ثبت نام قطعی متقاضیان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1337

به "فروش فوق العاده 150 هزار دستگاه خودرو تا خاتمه سال با تحویل سه ماهه ، واریز 10 درصد از مبلغ خودرو در زمان ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فوق العاده 150 هزار دستگاه خودرو تا خاتمه سال با تحویل سه ماهه ، واریز 10 درصد از مبلغ خودرو در زمان ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید