قتل جوان قطری توسط پلیس آمریکا

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، وزارت امنیت داخلی ایالت آریزونا اظهار داشت که یک جوان قطری 25 ساله توسط مامور پلیس این ایالت در جریان یک درگیری در خیابان کشته شده است. محمد احمد الهاشمی جوان 25 ساله قطری با ویزا دانشجویی در آمریکا حضور داشته است.

قتل جوان قطری توسط پلیس آمریکا

طبق این بیانیه، مامور پلیس ایالتی نوزدهم دسامبر (28 آذرماه) که با خودروی خدمت خود به همراه یک شهروند آمریکایی در حال گشت زنی در شهر تمپی آریزونا بود، با یک تبعه قطری روبرو شد که تابلوی هدایت رانندگی را کند و آن را وسط جاده رها کرد.

بنا بر اعلام وزارت امنیت داخلی ایالت آریزونا، پلیس ایالتی ابتدا از درون خودرو با بلندگو از این فرد خواست که تابلوی هدایت رانندگی را سر جای خودش برگرداند اما او بدون توجه به این درخواست به راهش ادامه داد.

به گفته آمریکایی ها، محمد احمد الهاشمی که با ویزا دانشجویی در آمریکا اقامت داشت، به رغم دستورات مامور پلیس ایالتی هیچ توجهی به او نکرد و بعد از توقف خودروی پلیس مقابلش، به رفتار و اقدامات خشن فیزیکی دست زد.

طبق روایت وزارت امنیت داخلی ایالت آریزونا، مامور پلیس از محمد احمد الهاشمی که در حال پیاده راه رفتن در خیابان بود، خواست که از خیابان خارج گردد اما او ضمن رد این خواسته پلیس، آغاز به حمله به خودروی این مامور کرد. در این هنگام مامور پلیس از خودرو پیاده شد و به این تبعه قطری دستور داد که روی زمین بنشیند. امتناع دوباره او به این فرمان، سبب شد مامور پلیس با شوکر به این جوان قطری حمله کند اما دو بار استفاده او از شوکر به جایی نرسید و کار دو طرف به درگیری کشید.

مقام های ایالت آریزونا، جوان قطری را به حمله خشونت آمیز به مامور پلیس ایالتی متهم کردند و گفتند، او این مامور را با مشت و لگد مورد حمله قرار داد و حداقل سه بار وی را به زمین کوبیده بود و مامور پلیس برای حفاظت از جان خود و شهروند آمریکایی حاضر در خودرویش، با سلاح سازمانی به تبعه قطری شلیک کرد و او را کشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 733

به "قتل جوان قطری توسط پلیس آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل جوان قطری توسط پلیس آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید