قرارگاه مقابله با کرونا با همراهی 30 دانشجو در کرمانشاه راه اندازی شد

به گزارش بالیو، مسئول قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا ویروس استان کرمانشاه گفت: این قرارگاه با هدف یاری به کادر درمانی استان کرمانشاه، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است.

قرارگاه مقابله با کرونا با همراهی 30 دانشجو در کرمانشاه راه اندازی شد

پوریا منصوری، مسئول قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا ویروس استان کرمانشاه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد فعالیت های این قرارگاه گفت: این قرارگاه همچون سایر استان ها، در کرمانشاه راه اندازی شده و در آن دانشجویان علوم پزشکی استان فعالیت دارند.

منصوری اضافه نمود: این قرارگاه در زمینه های پاسخگویی تلفنی و یاری به معاونت بهداشتی، بسته بندی اقلام بهداشتی، توزیع پک بهداشتی بین کادر درمانی، توزیع پک بهداشتی در حاشیه شهر و همچنین در بخش های آموزشی و رسانه ای و یاری به پاکبان های محیط زیست و ... فعالیت دارد.

مسئول قرارگاه دانشجویی مقابله با کرونا ویروس استان کرمانشاه ابراز کرد: هدف از تشکیل این قرارگاه، یاری به کادر درمانی استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر از سوی این قرارگاه، 30 نفر از دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه به معاونت بهداشتی دانشگاه معرفی شده اند تا در زمینه های بهداشتی به کادر درمانی استان یاری نمایند و علاوه بر آن، ماسک و مواد ضدعفونی نماینده را بین پرسنل درمانی توزیع خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 950

به "قرارگاه مقابله با کرونا با همراهی 30 دانشجو در کرمانشاه راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارگاه مقابله با کرونا با همراهی 30 دانشجو در کرمانشاه راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید