خبرنگاران آزمایش کرونا از دانشجویان خوابگاه های علوم پزشکی گرفته شد

به گزارش بالیو، تهران- خبرنگاران- مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه های علوم پزشکی از دانشجویانی که به خوابگاه ها بازگشتند آزمایش کرونا گرفتند و موارد مثبت در قرنطینه خوابگاهی هستند.

خبرنگاران آزمایش کرونا از دانشجویان خوابگاه های علوم پزشکی گرفته شد

به گزارش روز سه شنبه معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، رحمان خدابنده لو گفت: تقریبا تمام دانشگاه های علوم پزشکی برای اطمینان از سلامتی دانشجویانی که پیش از این در خوابگاه ها نبودند و به خوابگاه بازگشتندآزمایش کرونا گرفتند.

وی اضافه کرد: در میان دانشجویانی که به خوابگاه ها بازگشتند، افرادی بدون علامت بودند اما تست کرونای آنها مثبت شده است. موارد حاد تا به امروز نداشته ایم و گروهی که تست آنها مثبت شده نیز در مکان هایی که برای قرنطینه در خوابگاه ها در نظر گرفته شده، مستقر شده و از سایر دانشجویان جدا شده اند.

مدیرکل امور دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: بسته های حفاظتی و بهداشتی از جمله ماسک و دستکش هم در میان دانشجویان توزیع شده و غذا هم به صورت بسته بندی در تمام روزها به دانشجویان ارایه می گردد.

خدابنده لو توضیح داد: دانشجویان علوم پزشکی به دلیل آشنایی با موضوع بیماری کرونا بسیار رعایت نموده اند و علاوه بر اینکه تعداد کمی به خوابگاه ها مراجعه نموده اند، موارد بهداشتی را نیز بسیار رعایت می نمایند.

وی تاکید نمود: تعداد و تراکم دانشجویان علوم پزشکی در خوابگاه ها بسیار پایین است و با وجود این که قرار بود در هر اتاق حداکثر 2 نفر باشد اکثریت اتاق ها تک نفره شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1203

به "خبرنگاران آزمایش کرونا از دانشجویان خوابگاه های علوم پزشکی گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمایش کرونا از دانشجویان خوابگاه های علوم پزشکی گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید