مجلس یازدهم باید پارلمانی در تراز گام دوم انقلاب باشد

به گزارش بالیو، خبرنگاران/فارس دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی شعبه فارس گفت: مجلس یازدهم برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر در ابعاد مختلف، باید پارلمانی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

مجلس یازدهم باید پارلمانی در تراز گام دوم انقلاب باشد

امین اسکندری پنج شنبه 12 دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آغازین سال های دهه پنجم خود در شرایطی حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته است، افزود: از یک سو دشمنان قسم خورده خط امام و انقلاب از هر کوششی برای سنگ اندازی در راستا این راه عظیم دست برنمی ندارند و از دیگر سو بی تدبیری و بی کفایتی بعضی از مسئولین، شرایطی سخت و سخت را برای مردم و در پیش روی راستا انقلاب اسلامی قرار داده است.

او اضافه نمود: یکی از راهکار های برون رفت از معضلات موجود به وسیله صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح است و تحقق این مهم جز با وحدت همه نیروهای وفادار به آرمان های امام امت و انقلاب اسلامی و با تمسک به رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی میسر نیست.

دبیر جبهه ایستادگی استان فارس با تاکید بر لزوم وحدت بین احزاب و نیروهای انقلابی، اعلام کرد: قطعا با استفاده از همگرایی و فرصتی که با حضور و وجود نیروهای انقلابی از همه اقشار و احزاب در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به وجود آمده است، جای امیدواری است که مجلس پیش رو، مجلس انقلابی و کارآمد با هدف نجات اقتصاد ایران باشد.

اسکندری با اشاره به همنوایی جبهه ایستادگی ایران اسلامی با شورای ائتلاف انقلاب اسلامی فارس، گفت: جبهه ایستادگی و تشکل های زیرمجموعه در فارس شامل احزاب توسعه و عدالت ایران اسلامی، سبز و نیک اندیشان ایران اسلامی و جمعیت جوانان انقلاب اسلامی قائل به وحدت و تبعیت از گفتمان و مشی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس هستند.

به گفته این فعال سیاسی، ضروری ترین پیش احتیاج برای تکوین مجلس در تراز انقلاب، راهیابی نمایندگانی در تراز ملت انقلابی ایران و شاخص های انقلابی به مجلس است.

دبیر جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی فارس بعضی مسائل کشور را به حوزه قانون گذاری و قدرت مجلس مربوط دانست و گفت: اگر مجلس قوی تشکیل گردد قطعا تاثیرگذار خواهد بود و با حرکت قانونی و نظارتی خود و محاسبه گری از دولت می تواند اولویت هایی مانند معیشت و اشتغال را حل نماید.

اسکندری گفت: جبهه ایستادگی و تشکل های زیرمجموعه در فارس شامل احزاب توسعه و عدالت ایران اسلامی، سبز و نیک اندیشان ایران اسلامی و جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، قائل به وحدت در لوای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و تبعیت از گفتمان و مشی شورای ائتلاف هستند.

دبیر جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی بیان کرد: این جبهه و احزاب زیر مجموعه به عنوان فرزندان انقلاب، ضمن تاکید بر لزوم حفظ وحدت همه نیروهای وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی و به عنوان یکی از اعضای حاضر در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، پایبندی خود به این شورا و تصمیمات اتخاذ شده از سوی آن را اعلام می دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 779

به "مجلس یازدهم باید پارلمانی در تراز گام دوم انقلاب باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس یازدهم باید پارلمانی در تراز گام دوم انقلاب باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید