مصرف گاز نسبت یک میلیارد مترمکعب افزایش یافته است

به گزارش بالیو، تهران (پانا) - مدیر دیسپاچینگ شرکت گاز گفت از ابتدای آبان سال جاری تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال قبل مردم بیش از یک میلیارد متر مکعب بیشتر گاز مصرف نموده اند و ادامه فرایند فعلی ما را با مشکل روبرو می نماید.

مصرف گاز نسبت یک میلیارد مترمکعب افزایش یافته است

به گزارش صدا و سیما، رضا جولایی، مدیر دیسپچینگ شرکت گاز گفت: هم اکنون 12 روز است که روزانه بین 580 میلیون تا 600 میلیون متر مکعب گاز به مصارف خانگی و تجاری می رسد که سابقه نداشته است به مدت طولانی چنین مصرف بالایی داشته باشیم.

وی اضافه نمود: اگر چه با تمهیدات اندیشیده شده کوشش کردیم تا در 12 روز گذشته افت فشاری به وجود نیاید و گاز منطقه ها مختلف کشور با قطعی روبرو نشده، اما فرایند نشان می دهد که این مصرف همچنان ادامه دارد و این مسئله فشار زیادی را به شبکه وارد خواهد نمود.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: هم اکنون برای جبران مصرف بیش از حد گاز در بخش خانگی، از ذخایر خطوط استفاده می کنیم و تداوم این فرایند ما را با مشکل روبرو خواهد نمود.

جولایی در مورد افزایش مصرف سال جاری در مقایسه با سال گذشته نیز اضافه نمود: از ابتدای آبان سال جاری تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال قبل مردم بیش از یک میلیارد متر مکعب بیشتر گاز مصرف نموده اند.

وی بیشترین مصرف کشور را مربوطه به استان های شمالی کشور دانست و گفت: نوار شمالی و شمال شرق کشور به ویژه استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل بیشترین مصرف گاز را دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2151

به "مصرف گاز نسبت یک میلیارد مترمکعب افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف گاز نسبت یک میلیارد مترمکعب افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید