مهدی: بازی های چین بدون تماشاگر برگزار می گردد، ما تعطیل کنیم؟

به گزارش بالیو، در صورتی که فدراسیون مسابقات داخلی را تعطیل کند، در آن صورت بهانه لازم را دست کنفدراسیون می دهد تا میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

مهدی: بازی های چین بدون تماشاگر برگزار می گردد، ما تعطیل کنیم؟

با ما همراه باشید و با چین ارزان قیمت از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فدراسیون فوتبال بازی های لیگ برتر با بدون تماشاگر برگزار می نماید ولی تعطیل نه! این خبری است که سهیل مهدی هم آن را تائید می نماید. عمده نگرانی فدراسیون هم گرفته شدن میزبانی بازی های بین المللی است. در حال حاضر ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا درگیر است که بازی های برگشت لیگ قهرمانان آسیا را در ایران برگزار کند. در صورتی که فدراسیون مسابقات داخلی را تعطیل کند، در آن صورت بهانه لازم را دست کنفدراسیون می دهد تا میزبانی را بگیرد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات هم در این باره در چین که منبع کروناست، بازی ها بدون تماشاگر برگزار می گردد و ما تعطیل کنیم؟! فعلا بحثی درباره تعلیق بازی ها نیست. منتهی بازی بدون تماشاگر برگزار می گردد. البته سری Aایتالیا هم تعطیل شده و نگرانی این است مبادا برگزاری بازی ها در ایران مسائل را بیشتر کند. سهیل مهدی شرح می دهد: البته ما بحث ابتلا نداریم بلکه بحث شیوع است و به همین خاطر بازی ها فعلا برگزار می گردد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان شروع اردوی تیم ملی هم می گوید: با توجه به جلساتی که با آقای اسکوچیچ داشتیم تیم ملی از اول فروردین 99 تمریناش را شروع می نماید. روز 4 فروردین هم بیشتر لژیونرها اضافه می شوند. انشالله میزبان این دو مسابقه هم خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 814

به "مهدی: بازی های چین بدون تماشاگر برگزار می گردد، ما تعطیل کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: بازی های چین بدون تماشاگر برگزار می گردد، ما تعطیل کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید