مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات تحویل دهنده غذا در شهرهای درگیر ویروس کرونا تا نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ

به گزارش بالیو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات تحویل دهنده غذا در شهرهای درگیر ویروس کرونا تا نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها که خبر شیوع ویروس کرونا به ویژه در چین بسیار داغ است، چینی ها تصمیم گرفته اند از یک روش جالب برای مبارزه با شیوع بیماری و رساندن خوراکی به بیماران استفاده کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

انتظار می رود شرکت موتورولا حداقل چهار تلفن هوشمند جدید را در یک رویداد ویژه در 23 فوریه برابر با 3 اسفند ماه در بارسلونا معرفی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تیم کوک؛ مدیرعامل اپل می گوید 5G در شرکت اپل هنوز در مراحل ابتدایی خود است حتی اگر رقیبی مانند سامسونگ در حال فروش تلفن های 5G باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل در حال تمیز کردن فروشگاه های خود در چین و محدود کردن مسافرت کارمندانش برای محافظت در برابر ویروس کرونا است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از کاربران منتظرند تا گوشی جدید سامسونگ را بخرند. درواقع این کاربران منتظر نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی Z Flip هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 847

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات تحویل دهنده غذا در شهرهای درگیر ویروس کرونا تا نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات تحویل دهنده غذا در شهرهای درگیر ویروس کرونا تا نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید