موسوی: قطعاً در اندونزی به دنبال دفاع از حیثیت کاراته ایران خواهیم بود

به گزارش بالیو، سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان بانوان کاراته کشورمان گفت: خوشبختانه تمرینات به خوبی پیش می رود و تمام کوشش مان این است که در اندونزی از حثیت کاراته ایران دفاع کنیم.

موسوی: قطعاً در اندونزی به دنبال دفاع از حیثیت کاراته ایران خواهیم بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

ستاره موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب گفت: خوشبختانه رقابت های انتخابی به خوبی برگزار گردید و نفرات خوبی هم توانستند در اردو بمانند. تمرینات آماده سازی هم به خوبی پیش می رود و با حمایت هایی که سرپرست فدراسیون و سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون دارند واقعاً کارها به خوبی به پیش می رود.

وی ادامه داد: من و تمام همکارانم در کادر فنی به دنبال تکرار موفقیت های گذشته این بار در رده های سنی نوجوانان و جوانان هستیم. تمام کوشش مان این است که در رقابت های قهرمانی آسیا از حیثیت کاراته ایران دفاع کنیم. تیم ایران سال گذشته در رقابت های جهانی یک طلا و یک برنز را به دست آورده و این بار به دنبال این هستیم که مدال های بیشتری را نسبت به رقابت های جهانی در آسیا کسب کنیم. کاراته بانوان این پتانسیل را دارد و مطمئن باشید بچه های ما با خودباوری می توانند به موفقیت های بزرگی دست پیدا نمایند.

سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان در بخش بانوان گفت: رقابت های قهرمانی آسیا از اول آذر در اندونزی استارت می خورد و تا آن موقع فرصت زیادی نداریم. با این وجود طبق برنامه پیش می رویم و امیدوارم بتوانیم در این فرصت کم بهترین تدارک را داشته باشیم. البته حضور در رقابت های باکو را که آبان برگزار می گردد، درخواست کردیم و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات حاضر شویم. البته در کنار این مسابقات به احتمال زیاد نفرات را برای کسب آمادگی بیشتر در رقابت های قهرمانی کشور شوتوکان که در گیلان برگزار می گردد، حاضر خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 443

به "موسوی: قطعاً در اندونزی به دنبال دفاع از حیثیت کاراته ایران خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: قطعاً در اندونزی به دنبال دفاع از حیثیت کاراته ایران خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید