موی تای کار ملی پوش کردستانی از دستیابی به مدال بازماند

به گزارش بالیو، خبرنگاران: موی تای کار ملی پوش کردستان با شکست برابر موی تای کار کشور روسیه از دور رقابت های موی تای قهرمانی دنیا 2014 در مالزی حذف و از دستیابی به نشان قهرمانی این مسابقات بازماند.

موی تای کار ملی پوش کردستانی از دستیابی به مدال بازماند

به گزارش خبرنگاران از سنندج، مسابقات موی تای قهرمانی دنیا 2014 از یازدهم اردیبهشت ماه 93، در سالن ماهسوری در جزیره لنکاوی کشور مالزی با حضور برترین موی تای کاران دنیا و در 14 وزن شروع شده که تیم ملی موی تای کشورمان با 8 فایتر (مبارز) و با مربیگری مرتضی علی پناهی و محمد پورصادق و سرپرستی حمدالله عبادتی رئیس انجمن موی تای ایران به این رقابت ها اعزام شده است.

حسین کرمی موی تای کار ملی پوش کردستانی در وزن 75 کیلوگرم این رقابت ها، در سومین روز مسابقات به مصاف علی دوگان موی تای کار کشور ترکیه رفت و پیروز شد با پیروزی بر این حریف راهی دور دوم این رقابت ها گردد.

در ادامه این مسابقات ، حسین کرمی در برابر کنستانتین خوزین حریف قدر خود از کشور روسیه تن به شکست داد و از گردونه مسابقات کنار رفت تا از دستیابی به نشان قهرمانی مسابقات موی تای قهرمانی دنیا در مالزی بازماند.

مسابقات موی تای قهرمانی دنیا 2014 مالزی، در روز آدینه 19 اردیبهشت ماه 93 در حالی با شناخت نفرات برتر به خاتمه می رسد که تا کنون کسب 2 نشان برنز برای تیم ملی موی تای ایران مسجل شده است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 565

به "موی تای کار ملی پوش کردستانی از دستیابی به مدال بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موی تای کار ملی پوش کردستانی از دستیابی به مدال بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید