نخستین نمایشگاه سال 99 در خرداد برگزار می شود

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در نظر دارد با حفظ اصول بهداشتی مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی نخستین نمایشگاه سال 99 را از 24 تا 26 خرداد کلید بزند.

نخستین نمایشگاه سال 99 در خرداد برگزار می شود

این نمایشگاه با عنوان جهش تولید و دستاورد های مقابله با کرونا و با حضور تولیدکنندگان مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی سلولوزی و ماشین آلات وابسته تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی برپا خواهد شد.

بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه فوق، از رعایت نکات ویژه بهداشتی لازم در زمان برگزاری این نمایشگاه خبر داد و اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم به منظور ضدعفونی شدن محیط نخستین نمایشگاه سال 99 مانند رعایت فاصله ایمنی میان بازدیدکنندگان و غرفه داران، فراهم کردن تجهیزات ضدعفونی مانند تونل در درب ورودی سالن، اسپری الکل در غرفه ها و ماسک به کار گرفته می شود.

او با تاکید بر این نکته که عمده بازدیدکنندگان این نمایشگاه از جمع متخصصان است، گفت: عموم مردم می توانند به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، از طریق وب سایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به آدرس iranfair.com از نخستین نمایشگاه سال 99 به صورت مجازی بازدید کنند.

علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه جهش تولید و دستاورد های مقابله با کرونا می توانند به وب سایت corotech.ir مراجعه کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1107

به "نخستین نمایشگاه سال 99 در خرداد برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین نمایشگاه سال 99 در خرداد برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید