نسخه کمیاب و استثنایی از خودروی محبوب ماشین بازها ، عکس

به گزارش بالیو، اسب سرکش فورد،ماستنگ،همواره میان مردم و ماشین بازان محبوب بوده است. این کوپه اسپرت و قدرتمند،در جدیدترین مدل خود،دارای نسخه ای خاص به نام دارک هورس است.

نسخه کمیاب و استثنایی از خودروی محبوب ماشین بازها ، عکس

امیرحسین عابدینی: دارک هورس به صورت رسمی قرار است در سپتامبر 2023 معرفی گردد،اما اکنون عکس هایی از این خودرو منتشر شده است. ظاهر خودرو در قیاس با نسخه معمولی ماستنگ،بسیار اسپرت و تهاجمی تر شده است.

همانطور که از نامش پیداست،بیشتر اجزای خودرو باید به رنگ مشکی باشد. با تغییراتی که روی کاپوت و جلوپنجره و قسمت پایینی سپر رخ داده،نمای عضلانی تری از این خودرو را می بینیم.

رینگ 19 اینچی و 5 پره دارک هورس به نام Carbon Revolution ، دارای پوششی سرامیکی و فلزی است که از حرارت سیستم ترمز می کاهد.

نمای عقب ماستنگ نو با دیفیوزر اسپرت و بال بزرگ تجهیز شده است. رنگ خاص Ember Metalic برای این خودرو در نظر گرفته شده که هم آبی و هم صورتی به نظر می آید.

کابین دارک هورس با اضافه شدن تجهیزاتی متمایز از سایر تیپ های ماستنگ است.

نوشته ریکارو روی صندلی ها به چشم می خورد. در این نوع صندلی،جیر دینامیکا در قسمت مرکزی صندلی ها به کار رفته است. در بعضی از قسمت های کابین دوخت آبی رنگ به نام Indigo وجود دارد که متناسب با رنگ بیرونی خودروست.

اما برویم سراغ اصل مطلب؛قلب تپنده این اسب سیاه 5 لیتری V8 است که 500 اسب بخار قدرت و 566 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.یاری فنرها در این نسخه تقویت شده و ترمزهای بزرگ برمبو در این نسخه به کار رفته است.

فروش دارک هورس از تابستان 2023 آغاز خواهد شد. قیمت این نسخه هنوز اعلام نشده است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2337

به "نسخه کمیاب و استثنایی از خودروی محبوب ماشین بازها ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کمیاب و استثنایی از خودروی محبوب ماشین بازها ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید