نمایشگر گوشی های آینده از الماس ساخته خواهند شد!

به گزارش بالیو، شرکت AKHAN در کوشش برای ورود به بازار رقابتی نمایشگر های الکترونیکی است. در حال حاضر کورنینگ که گوریلا گلس را می سازد، در این زمینه پیشتاز است. AKHAN میخواهد از طرح ها، فرآیندها، مواد و تجهیزات خود برای توانمندسازی رهبران تجاری و مهندسان برای توسعه و تجاری سازی نسل جدیدی از محصولات قوی تر، سبک تر، قدرتمندتر و مقاوم تر در برابر حرارت استفاده کند.

نمایشگر گوشی های آینده از الماس ساخته خواهند شد!

به گزارش خبرنگاران، آدام خان، بنیانگذار این شرکت، می گوید: همه در پی شیک ترین تلفن همراهی هستند که احتیاجی به محافظت با یک قاب حجیم نداشته باشد، اینجاست که نوبت به فناوری الماس شرکت AKHAN می رسد. این فناوری کاربرد های بی شماری دارد. با سرمایه جمع آوری شده و ویژگی های کلیدی تیم، اکنون ما می توانیم جوابگوی احتیاج بازار در این زمینه باشیم.

محصولات نوری این شرکت از خواص الماس های طبیعی حجیم در لایه های نازک اختصاصی برای پنجره ها، آینه ها و لنز های نوری تک لایه و چندلایه بهره می برند. این شرکت تا حدودی از سرمایه خود برای توسعه تأسیسات Gurnee و ایلینویز، که آن را معدن الماس 1 می نامد، استفاده می نماید. شیشه الماس انحصاری این شرکت شش برابر قوی تر و 10 برابر سخت تر نسبت به شیشه های شرکت های رقیب است و مقاومت بیشتری در برابر گرما دارد.

این شرکت زاج های نیمه هادی را نیز به محصولات خود اضافه خواهد نمود. کریگ میچل مدیرعامل تازه این شرکت و مدیر کل صنعت IP نیمه هادی Xperi (یک شرکت پیشرو در صدور مجوز ابراز تفریح و مصرف کننده) می گوید:من از پیوستن به تیم AKHAN بسیار هیجان زده هستم و بسیار تحت تاثیر تکنولوژی Miraj Diamond AKHAN و ارزش قابل توجهی که برای بازار های بزرگ و مهم به ارمغان می آورد، قرار گرفته ام. من طبق تجربه ای که در طول 30 سال در زمینه توسعه و صدور مجوز فناوری ها کسب نموده ام، می دانم که این نوع فناوری بسیار کمیاب و خاص است و مشتاقانه منتظر همکاری با تیم AKHAN، شرکا و مشتریانمان هستم تا این فناوری را در مقیاس وسیع و تجاری در سراسر دنیا توسعه دهیم.

منبع: zdnet

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 2159

به "نمایشگر گوشی های آینده از الماس ساخته خواهند شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر گوشی های آینده از الماس ساخته خواهند شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید