هدفمان کسب تجربه تیم امید در بازیهای آسیایی بود

به گزارش بالیو، به گزارش خبرنگاران، مرتضی محصص در خصوص عملکرد تیم امید ایران در بازی های آسیایی گفت:در تحلیل عملکرد این تیم نباید فراموش کنیم که ما با تیم زیر 21 سال در این رقابت ها حاضر بودیم و به طور مثال کره جنوبی که آخرین حریف ما بود با یک تیم با تجربه و قدرتمند وارد این مسابقات شد. هدف گذاری ما کسب تجربه برای تیمی بود که قرار است در مرحله مقدماتی المپیک حاضر گردد. با این وجود باید بگویم تیم ما بازی های خوبی انجام داد و خصوصا مقابل کره جنوبی در قیاس با تیم حریف دست و پا بسته نبود. حتی موفق به ایجاد موقعیت گل شد و عملکرد این تیم قابل قبول است.

هدفمان کسب تجربه تیم امید در بازیهای آسیایی بود

وی در ادامه پیرامون استراتژی فدراسیون فوتبال در خصوص این بازی ها گفت:در دوره های گذشته قطعا استراتژی ما غلط بود چرا که با تیم زیر 23 سال و حتی بازیکن بزرگسال وارد رقابت ها می شدیم و به عقیده من یک نسل با استعداد در این پروسه می سوخت. در حالی که حالا می دانیم باید با برنامه ریزی به دنبال کسب تجربه برای این تیم باشیم. من عقیده دارم اگر از این تیم حمایت گردد، شانس بسیار زیادی برای شکستن طلسم صعود به المپیک خواهیم داشت. نباید فراموش کنیم که کرانچار مربی بزرگی است با تجربه ای بین المللی و قابل دفاع که حالا راهنمایی تیم امید ما را در دست گرفته و این یک فرصت طلایی است. باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال همچنین در پاسخ به سوالی درباره تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف در ترکیب تیم امید گفت: شما به جز باشگاه های بزرگ و متمول جهان هیچ تیمی را در جهان پیدا نمی کنید که در همه پست ها بدون نقص و کامل باشد. با این وجود درباره تیم امید بابد بگویم که در مجموع تیم خوبی شکل گرفته که مربی بزرگی در اختیار دارد. مربی با دانشی که برای این رده سنی بهترین انتخاب است. کرانچار از آن دست مربیان تاثیرگذار و آموزنده است. این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در کوشش باشیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم. من امیدوارم در ادامه نیز سرمربی تیم امید با قدرت کار خودش را دنبال کند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 29

به "هدفمان کسب تجربه تیم امید در بازیهای آسیایی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفمان کسب تجربه تیم امید در بازیهای آسیایی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید