هر آنچه در مالزی می توان نوش جان کرد

به گزارش بالیو، اگر خورد و خوراک را از سفرهای تفریحی و سیاحتی حذف کنیم بخش جذاب و رنگارنگی از سفر از دست می رود. پس دانستن فوت و فن های پیدا کردن غذای خوب، خوشمزه، سالم و ارزان قیمت در مکان های توریستی از جمله کشور مالزی جزو ضروریات پای گذاشتن در راه سفر است. ایرانی ها ذائقه و البته فرهنگ خاصی در غذاخوری دارند. همچنین اعتقادات مذهبی در آن ها باعث می گردد لب به هر نوع غذایی نزنند در این مطلب ما می خواهیم الفبای غذاخوری گردشگران ایرانی را در کشور مالزی به شما گوشزد نماییم.

هر آنچه در مالزی می توان نوش جان کرد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

فست فود

فست فودها، شامل برگر کینگ، مک دونالد، ساب وی و کی اف سی، غذاهایی هستند که با قیمت پایین و کیفیتی متناسب با قیمتش در این کشور عرضه می شوند. از آن جایی که فست فودهای معتبر معمولا از استانداردهای پیروی می نمایند، نسبتا قابل اعتماد هستند و اگر بین راه گیر کردید می توانید به عنوان یک گزینه خوب و دم دست روی شان حساب کنید.

اما برگر کینگ که عمده ساندویچ های منوی آن را انواع مختلف همبرگر تشکیل می دهد، به خاطر استفاده از مواد تازه تر و گوشت مرغوب در بین ایرانی ها هواداران بیشتری دارد.

  • فیش برگر را حتمن امتحان کنید

اگر غذاهای چرب برای تان قدغن است، دور مرغ کنتاکی های کی اف سی را خط بکشید.

ساب وی را به هیچ وجه از دست ندهید. ساندویچ های کالباس ساب وی با نان تازه یکی از پرطرف دار ترین فست فودها در بین ایرانیان است. تازه محتویات ساندویچ تان را هم می توانید خودتان انتخاب کنید.

نکته دیگر این که فست فودها آن قدر زیادند که برای پیدا کردن آن ها نیازی به نقشه ندارید. تقریبا قیمت تمام فست فودهای در بالا به همراه یک نوشابه کمتر از 20 رینگیت است.

  • تپان یاکی

غذایی ساده و مقوی تشکیل شده از اسفناج، سیر و جوانه گندم بخارپز همراه با ادویه هایی که برای ما ایرانی ها آشناست. تپان یاکی یک غذایی ژاپنی است که با گوشت، مرغ و یا میگوی سرخ شده در روغن زیتون یا کره تهیه می گردد. بسته به انتخاب شما معمولا یک کاسه برنج کته و گاه یک کاسه سوپ سبزیجات نیز کنار غذای تان قرار می گیرد. در فوت کورت پاویلیون طبقه زیرزمین یک آشپزخانه ژاپنی هست که غذا را روبروی شما روی بار می پزد و همان جا سرو می نماید. قیمت هر پرس حدود 15 رینگیت است. این غذا را حتما با سس سیر مخصوصی که روی میز کناری است میل کنید. ارزش امتحان کردن دارد. بیف تپان یاکی فوت کورت klcc را هم از دست ندهید.

رستوران های ایرانی

اگر در طول سفر یکی دو هفته ای تان هوس غذای ایرانی کردید روی نقشه می توانید شماره ؟؟ را پیدا کنید. تقریبا در هر منطقه ای در کوالالامپور یک رستوران ایرانی پیدا می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 202

به "هر آنچه در مالزی می توان نوش جان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه در مالزی می توان نوش جان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید