تور چین ارزان: هشت روش برای مصرف بیشتر دارچین

به گزارش بالیو، اندکی دارچین یعنی روزانه نصف قاشق چای خوری اندازه قند، تری گلیسیرید و کلسترول خون را به طور محسوسی پایین می آورد. محققان کاهش اندازه موارد اشاره شده را بین 12 تا 30 درصد تخمین زده اند.

تور چین ارزان: هشت روش برای مصرف بیشتر دارچین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

هشت روش برای مصرف بیشتر دارچین

اندکی دارچین یعنی روزانه نصف قاشق چای خوری مقدار قند، تری گلیسیرید و کلسترول خون را به طور محسوسی پایین می آورد. محققان کاهش مقدار موارد اشاره شده را بین 12 تا 30 درصد تخمین زده اند.

---

این ادویه خوش عطر، حساسیت سلول های کبد و عضلات را نسبت به انسولین افزایش می دهد و مقدار لیپیدهای خون مانند تری گلیسیرید را پایین می آورد.

در این مقاله کوتاه قصد داریم روش هایی معرفی کنیم که بیشتر از این ادویه گرم در تهیه مواد غذایی خود استفاده کنید و از خواص فوق العاده آن استفاده کنید.

1. روی چای، قهوه یا شیر صبحانه خود دارچین بپاشید.

2. اگر اهل پختن کیک و شیرینی هستید از دارچین بیشتری استفاده کنید. دارچین هم باعث خوش طعمی کیک ها می گردد و هم این که شما از خواص آن بیشتر بهره می برید.

3. به جای استفاده از نمک و فلفل روی سیب زمینی های شیرین، دارچین بپاشید.

4. دست به کار شوید و شکر دارچینی تهیه کنید. به این ترتیب که به یک قاشق خاک قند دو قاشق دارچین اضافه کنید و روی کیک ها، شیرینی جات، پنکیک ها بپاشید. بعلاوه می توانید دارچین را به ماست تان هم اضافه کنید.

5. برای صبحانه برنج قهوه ای درست کنید و برای خوش طعم کردن آن ابتکار به خرج دهید و کشمش، فندق و دارچین به آن اضافه کنید.

6.در هنگام پخت گوشت(گوشت گاو، گوساله و گوسفند) به آن دارچین بزنید. این کار علاوه بر این که بوی گوشت را می گیرد باعث می گردد شما از خواص دارچین بیشتر بهره مند شوید.

7. مرغ شکم پر درست کنید. سیب ها را نگینی نسبتاً بزرگ خرد کنید. داخل مرغ را با این سیب ها، دارچین و پیاز ورقه ورقه شده پُر کنید.

8. به غذاهایی که داخل فر می گذارید، 200 گرم گردو، 3 قاشق چای خوری روغن کانولا و 2 قاشق چای خوری دارچین اضافه کنید.

منبع:http://www.tebyan.net

ارسال به وسیله کاربر محترم سایت :mohammadfakhraei

منبع: راسخون
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: balio.ir شناسه مطلب: 1944

به "تور چین ارزان: هشت روش برای مصرف بیشتر دارچین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: هشت روش برای مصرف بیشتر دارچین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید